اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

باتلاق آزادی!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۵۹ ق.ظ

 

خدای ناکرده اگر این اتفاق در ایران می افتاد هزاران مطلب و تحلیل منتشر میشد که چون آزادی جنسی نداریم و روابط محرم و نامحرمی را رعایت میکنیم کار به اینجا رسیده است و جوانها عقده ای شده اند و امکان اطفای غرایز را ندارند و...  اما حالا که این واقعه در آمریکا رخ داده کسی به روی مبارک خودش نمی آورد.

خدا رحمت کند این دو جوان ایرانی را.

جوانی آمریکایی از طریق فضای مجازی اقدام به مزاحمت و درخواست رابطه با زن جوان و متاهل ایرانی مقیم آمریکا می کند. او مدعی است دل از کف داده و باید به خواسته شومش برسد و... مزاحمتها که زیاد میشود شکایتی از طرف خانواده ایرانی به پلیس آمریکا صورت می گیرد. برخورد محدودی با فرد مزاحم صورت گرفت که کافی نبود.

در نهایت جوان هوسباز آمریکایی برای رسیدن به مقصود راهی منزل زن ایرانی میشود. شوهر با غیرت این خانم که جوان تحصیل کرده ای است برای دفاع از ناموس خود قد علم میکند که توسط مهاجم به قتل میرسد. زن جوان نیز اندکی بعد بخاطر مقاومتی که انجام داد کشته شد و... روحشان شاد.

غلتیدن در جاده شهوات و غرایز هیچ گاه نقطه پایانی ندارد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">