اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اصلاً ما شیعیان، منافق!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ق.ظ


الف- به طور معمول انسان ها برای هر کار خود، حتی اگر اشتباهی بزرگ و عمدی و در حد یک جنایت تاریخی باشد، به دنبال ارائه دلیل عقلانی هستند. هر رویداد تاریخی از یک عقبه تئوریک برخوردار است. از این رو هر جنگ سختی نیازمند وقوع یک جنگ نرم است. صدام که می خواست به ایران حمله کند ابتدا ادعا کرد ایران به آن کشور تجاوز کرده و عراق باید از مرزهای خود دفاع کند. چند حادثه تروریستی نمایشی هم در بغداد و بصره ترتیب داد تا ذهن ها آماده پذیرش این ادعای کذب بشود. مدت ها طول کشید تا سربازان عراقی از خود بپرسند که اگر واقعاً ایران متجاوز است پس ما در خرمشهر و مهران و قصر شیرین و ... چه می کنیم؟!

بوش پسر هم حمله خود به افغانستان و عراق را مأموریتی الهی قلمداد کرده بود.

ب- عبدالمالک ریگی تلاش داشت جنایات خودش را بر مبنای منطقی شرعی توجیه نماید. اگر یادتان باشد فیلمی از سوی جندالشیطان در نقاط مختلف کشور توزیع شد که عبدالمالک – طلبه بی سواد و اخراجی یکی از مدارس علمیه اهل سنت زاهدان – در کنار جمعی از یاران نقابدار خود نشسته بود و با آرامش به بیان دلایل مبارزه اش با جمهوری اسلامی می پرداخت. تأکید بر بی سوادی او از این باب است که در همان سخنان، کتاب معروف اهل سنت با نام " الفرق بین الفِرَق " را به اشتباه این گونه تلفظ کرد: " الفرق بین الفَرق ". البته بعد حرفش را اصلاح کرد و الفرق دوم را به معنای جمع به کار برد. بگذریم. عبدالمالک در آن سخنرانی ادعا کرد که شیعیان منافق هستند. دلیلش هم اعتقاد شیعه به اصل " تقیّه " بود. یک نفر نبود به این بابا بگوید اگر تقیه نشانه نفاق است پس جرا یاران خودت در همان فیلم صورتشان را زیر نقاب پنهان کرده اند؟! مگر تقیه چیزی غیر از این است که در مواقع بروز خطر، انسان می تواند عقیده اش را پنهان کند؟ یاران عبدالمالک اگر از داشتن عقیده شان ترس نداشتند چرا چهره شان را پوشانده بودند؟ تقیه یک اصل عقلی است و همه مردم دنیا با هر عقیده ای خواه ناخواه از آن پیروی می کنند. البته شیعه این اصل را تا آن جا رعایت می کند که کیان دین به خطر نیفتد مانند اقدام معروف و مورد تأیید نبی خدا که از سوی عمار یاسر سر زد و باعث حفظ جانش شد؛ وگرنه عاشورا بزرگترین نمونه تاریخی است که ثابت می کند در راه صیانت از اساس دین، تقیه معنایی نداشته و به قیمت بذل جان و فرزند و آوارگی اهل و عیال و ... نمی توان با دشمن حق، بیعتی صوری نمود و دین خدا را بی یار و یاور رها کرد.

ج- جنایتکاران داعش در توجیه این که چرا به جای نبرد با آمریکا و صهیونیسم به سراغ شیعه آمده اند، این مغالطه را طرح کرده اند که شیعه، منافق است و چون در قرآن، منافقان بدتر از کفار تلقی شده اند، پس جنگ با آنان در اولویت از جنگ با آمریکا و اسرائیل غاصب محسوب می شود.

البته ما بر این باوریم که به گفته رسول حق، حق با علی است و علی با حق و شیعه علی، منادی اسلام اصیل و ناب محمدی (ص) است. اما این قلم به جای اثبات حقانیت انکار ناپذیر تشیع، می خواهد حرف دیگری را طرح نماید تا شاید مدعیان نفاق شیعه را اندکی به تأمل وادار کند:

1- چرا هیچ یک از دانشمندان و تئوریسین های داعشی که از درستی اعتقادشان مطمئن هستند برای تبیین و دفاع از اصول اعتقادی خود تا کنون حاضر به مناظره با هیچ یک از علما، اعم از شیعه و سنی نشده اند؟ به هر حال تعیین مصداق برای کافر و منافق و یا تشریح دیگر افکار مورد قبول طیف مذکور نیاز به استدلال و بحث علمی دارد و تنها در یک محفل تضارب آراء است که می توان وزن حقیقت و مجاز و مرز سره از ناسره را به درستی تشخیص داد و به دیگران عرضه داشت.

2- اصلاً ما شیعیان، منافق! شما که پای عقیده خود می ایستید و حاضرید عواقب آن را به جان بخرید چرا نام و تصویر شفاف و صحیح فرماندهان و کادر نیروهای داعشی را منتشر نکرده و به اطلاع عموم نمی رسانید؟ آیا آدمی که حاضر نباشد عقیده اش را اعلان کرده و هزینه اش را هم پرداخت کند مرتکب عمل نفاق آلود تقیّه نشده و بدتر از کافر محسوب نمی شود؟!

3-  آیا خدا و رسولش صرف داشتن عقیده غلط را مجوز اعدام و قتل می شمرند؟ فرض کنید ما شیعیان منافق هستیم؛ در صدر اسلام هم برخورد با منافقان صورت می گرفت؛ اما آیا حکم منافق لزوماً مرگ است؟ مگر پیامبر هر منافقی را که می دید او را می کشت که شما با مردم کوچه و خیابان در سوریه و عراق چنین می کنید و خون هر شیعه، حتی کودکان معصوم را مباح می شمارید و سر از بدنشان جدا می سازید؟

4- رسول خدا از منافقان بیزار بود و با آنها مقابله می نمود اما مگر به بهانه اولویت داشتن این تقابل، جنگ با کفار را هم تعطیل می کرد که شما داعشی ها با تمام توان به شیعه کشی روی آورده و حتی کمترین گامی برای دفاع از برادران و خواهران اهل سنت در فلسطین بر نمی دارید و تیغ گزندتان را به آمریکای خون آشام نمی رسانید؟!

5- رسول خدا و اصحابش جنگ های فراوانی داشته اند. شما که مدعی اسلام اصیل هستید کجا سراغ دارید رسول خدا اجازه مثله کردن جنازه کفار را بدهد، چه برسد به جواز به دندان کشیدن قلب و جگر جنازه ها و فوتبال با سر بریده دشمنان؟!! کسی می تواند از سیره پیامبر رحمت نمونه ای از چنین رفتارهای شرم آوری را ذکر کند؟

6- قرآن و سنت جنگ در ماه های حرام را حرام می شمارند و شما مدعیان اسلام اصیل به آن پایبند نبودید.

7- بابت جواز جهاد نکاح هم اگر قرینه ای از آیات بیاورید کار بزرگی انجام داده اید. البته شاید حضرات داعشی مدعی شوند که این یکی را مطابق فتاوای مفتی هایشان مشروع می دانند. ما هم می گوییم اگر دست مفتی اینقدر باز است که می تواند خط قرمزهای اسلام را جا به جا کند هر ایرادی که شما به شیعه بگیرید و هر اتهامی درباره عملکرد منافقانه شیعیان بزنید هم با همین استدلال یعنی صدور فتوای جواز توسط مراجع شیعه قابل دفاع و توجیه است.

8- شیعه و سنی هر یک به چند گروه تقسیم می شوند. طبق منطق شما همه شیعیان منافقند و باید کشته شوند. سنی هایی هم که با داعش همراه نشوند مهدورالدم هستند. در حال حاضر صدها تن از اکراد عراق و برادران اهل سنتی که مطابق فتوای اکثریت مطلق علمای این مذهب، وهابیت را به رسمیت نمی شناسند مورد کشتار وحشیانه آنها قرار گرفته اند. با این وصف از بدنه مسلمین فقط وهابیت حق حیات دارد. جالب است که وهابیت هم به چند نحله فکری تقسیم شده و هم اکنون شاهد تقابل القاعده و جبهة النصره با داعشی ها هستیم. پس اینها هم منافق و کافرند و ... آخرش چند نفر مسلمان با چه میزان توان و قدرت باقی می مانند که بخواهند پس از کشتار منافقین به دنبال جنگ با کفار بروند؟!!

9- ما شیعیان منافق، شما که می خواهید صاف و پوست کنده به دستوران اسلام عمل کنید چه برداشتی از آیه نفی سبیل که هر نوع سلطه کفار بر سرزمین های اسلامی را حرام می شمارد، دارید؟ شما نه تنها با مشغول ساختن کشورهای اسلامی به جنگ داخلی باعث سیطره و تسلط بیشتر آمریکا و اسرائیل در منطقه شده اید بلکه پشتیبانی مالی و سیاسی کافران از شما دم خروسی است که قسمتان در عدم وابستگی و سرسپردگی به کفار را باور ناپذیر می سازد.

10- ...

مطمئن باشید این قصه سر دراز دارد و اثبات منافق بودن شما هم با این شواهد و ده ها دلیل دیگر بنا بر مبانی مورد نظر خودتان کار دشواری نیست. فراموش نکنیم پیامبر ما پیامبر عقل و تدبیر و منطق بود. شما فرض کنید اسلام مساوی است با قرائت وهابیت، شیعه و سنی هم دشمن این مدل از اسلام؛ نه شیعه و نه سنی هیچ کدام تا پیش از آغاز جنایاتتان علیه شما اسلحه به دست نگرفته بودند. شما می توانستید منافقان شیعه و سنی! را با نوشتن کتاب و مناظره و ... رسوا و زمین گیر! کنید. آن وقت سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش قرآن سوز آمریکایی و قاتلان زن و کودک افغانی و فلسطینی را رها کرده اید و گلوله هایتان را به سمت کسانی نشانه می روید که هیچ گاه آغازگر جنگ نظامی با شما نبوده اند؟!

شما مسلمان حقیقی یعنی تسلیم محض امر خدا هستید آن وقت ما که پا روی حلقوم اسرائیل یعنی همان یهود حربی که در قرآن، بزرگترین دشمن اسلام شمرده شده گذاشته ایم و با تمام وجود از مسلمانان اهل سنت فلسطین و بوسنی و ... دفاع کرده ایم منافق هستیم؟!

فاعتبروا یا اولی الابصار

سیدحمید مشتاقی نیا

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

سلام خوندم عالی بود

لا یحب علیا الا المومن و یبغضه الا المنافق

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">