اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حسین منصف بازداشت شد

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ


دقایقی پیش محمدحسین منصف، رئیس کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورای اسلامی شهر بابل، با شکایت یوسف علیجان نژاد، مسئول امور مالی شهرداری بابل روانه زندان شد.

پیش از این جمعی از مسئولان شهرداری بابل از این عضو شورا شکایت کرده بودند که با وساطت امام جمعه و به منظور حفظ آرامش از پیگیری شکایات خود انصراف دادند.

به نظر می رسد این اقدام مسئول مالی شهرداری، باعث طرح مجدد مسائل اخیر در سطح جامعه و گسترش بازخوردهای آن بشود. 

مجموعه نیروهای عدالتخواه شهرستان بابل با بهره گیری از این فرصت استثنایی باید نهایت اهتمام خویش را برای فرهنگ سازی در راستای مطالبه گری از مسئولان به کار بگیرند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۳)

کاش این امر تو سایر نقاط دیگه استان فراگیر بشه و مسئولان بدونن که مرجعی ( خواه دولتی و یا مردمی ) هست که ناظر بر کار اونهاست و اگر خطایی مرتکب بشن در هر پست و مقامی که باشن باید پاسخگو باشن . و کاش که این فرد اگه واقعا خطایی مرتکب شده و در دادگاه ثابت بشه به طور کاملا منصفانه محاکمه بشه و تقاص کاراش رو پس بده نه اینکه دو فردای دیگه تو پستی بالاتر از اینی که بود ببینیمش .
آقای منصف گناهش این بود که دست به افشاگری زد و گناه مسئولین شهرداری رو آشکارا بیان کرده وگرنه تخلفی جز امر به معروف و نهی از منکر و بازگو کردن حقیقت نداشته. حالا من نمیدونم شما چرا میگی ایشون باید تقاص کارش رو پس بده؟!؟!؟!
  • علی رحمانی فیروزجاه
  • آن  یار کزو شد سر دار بلند/ جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">