اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

۱ مطلب در خرداد ۱۳۸۸ ثبت شده است

آرشیو خرداد88 اشک آتش

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۲۶ ق.ظ


انقلاب مخملی!!

+ نوشته شده در یکشنبه سی و یکم خرداد 1388 ساعت 2:20 شماره پست: 166

ایران خانوم ،مادر ماست.مادر بزرگ.مادربزرگه!

به هاپوکومار امیدی نیست.هیچ وقت رمق نداشت.

گل باقالی خانوم مضطرب است،پرهایش را باز کرده تا نوک طلا و نوک سیاه را که از ترس به خود می لرزند پناه دهد.

مخمل ، رجز می خواند....مخمل می خواهد انقلاب کند....

نوبت مادربزرگه است. جارو را بلند می کندو....پیشته!!

 
صبر و ظفر
+ نوشته شده در شنبه سی ام خرداد 1388 ساعت 21:24 شماره پست: 165

فتحی بزرگ در راه است.

جملات آغازین سخنان مقام معظم رهبری درخطبه نخست نماز جمعه تهران،با مثالی ظریف و پرمعنا ازتاریخ صدر اسلام همراه بود که در تحلیل های  صاحب نظران چندان مورد توجه قرار نگرفت.

ایشان با اشاره به جریان صلح حدیبیه و نگرانی های ناشی از آن که صفوف مسلمین را دچاراضطراب نموده بود ، نتیجه صبر اصحاب رسول الله را سربلندی وعزت همیشگی جهان اسلام بیان فرمودند.

پیامبراکرم برای حفظ صلح و آرامش مسلمین از مجادله بیش از حد با سهیل بن عمرو که نماینده کفار قریش بود پرهیز نمود و با تدبیر پذیرفت که به جای عبارت مقدس بسم الله الرحمن الرحیم جمله باسمک اللهم نوشته شود،کلمه رسول الله حذف شده ومحمدبن عبدالله جای آن رابگیرد.در بند دوم قرارداد پیامبر متعهد شد که فراریان قریش را به مکه بازگرداند اما قریش هیچ تعهدی در متقابل بر عهده نگرفت.

برخی از مسلمین از این پیمان ناخشنودبودند .جامعه اسلامی دچار تشویش و نگرانی شده بود.اما دیری نپائید که قانون گریزی و عهد شکنی کفار ودر مقابل، تعهد حکومت اسلامی ومنطق سیاسی و فرهنگی رهبری دینی بر همگان مسلم گشت و آن پیمان با سوءرفتار مشرکان خودبه خود باطل گردید و شهر مقدس مکه توسط سپاه مسلمین بدون خونریزی فتح شد.

به نظر حقیر موضع گیری های رهبر عزیز انقلاب در باره برخی افراد و جریان ها نباید فارغ از این بخش ازخطبه ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

خرداد حماسه و چریک عارف

+ نوشته شده در شنبه سی ام خرداد 1388 ساعت 14:1 شماره پست: 164

"چمران نمونه کوچک علی بود"   

این جمله عبارتی است کوتاه از زنی که عمیق ترین لایه های زندگی یک شیعه واقعی را لمس کرد.

غاده جابر،نیک دریافته بود که مصطفی بارقه ای از نور ولایت است.

آری،علی بودن و علی وار زیستن کهنگی ندارد،چونانکه حق و حقیقت را فرسودگی نشاید.

جاده سرخ تشیع را اول بار علی علیه السلام در محراب مسجد کوفه افتتاح کرد،امتداد آن از قتلگاه اصحاب عاشورا گذشت و در شنزارهای تفتیده جنوب و قله های یخ بسته غرب ایران تجلی دوباره یافت.سنگفرش آن تا ابد بوسه گاه قدوم نورانی مردان عشق خواهد بود.

 
طریقت و شریعت
+ نوشته شده در شنبه سی ام خرداد 1388 ساعت 7:51 شماره پست: 163

هر کسی از ظن خود....

سالگرد رحلت یا شهادت دکتر علی شریعتی است.

درباره شخصیت این بزرگوار تاکنون اظهار نظر های بسیاری شده است.فکر میکنم کسی میتواند درباره دکتر نظر جامعی بدهد که با تمام آثار و عملکردهای او آشنایی غیر مغرضانه ای داشته باشد.

در مطالعه زندگی بسیاری از شهدای والامقام ایران اسلامی تاثیرپذیری از کتابهای دکتررا به وضوح مشاهده نموده ام.از سوی دیگر بسیاری از منافقین خلقی نیز جهت گیری خود را متاثر از افکار آن مرحوم دانسته اند.

شاید منصفانه ترین دیدگاه درباره شریعتی از زبان دوست نزدیک وی یعنی مقام معظم رهبری شنیده شده باشد.معظم له دو قشر را درحق دکتر،ظالم دانستند.یکی برخی مخالفین که او را مرتد لقب دادند ودیگری بعضی از مریدان که او را مصلحی در قد و قواره اقبال و سیدجمال نامیدند.

در مباحث علوم انسانی خطای فکری گاه ناگزیر می باشد.به هر حال باید اذعان داشت که در دوران خفقان رژیم ستمشاهی و در قحطی آثار فاخر دینی ،نوشته ها و بیانات آن مرحوم نقش بسزایی در رویکرد جامعه به شناخت مبانی و زوایای مختلف مکتب اسلام دارا بوده است.

با توجه به دعوای سنتی اهل طریقت و شریعت جایی نوشته بودم :طریقت ما شریعتی است!!

 
قانون تخریب!
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم خرداد 1388 ساعت 12:46 شماره پست: 162

در روزهای اخیر اصحاب تمدن و ادب و صداقت به منظور تحریک احساسات عمومی،تصویری را به شکل پوسترهای کوچک وبزرگ رنگی وبلوتوث بین همراهان خود توزیع نموده اند که زن ونوزادی را نشان میدهد که براثر گلوله ای که  پشت طفل را شکافته  کشته شده اند.

گذشته از این که نام ونشانی از آنان منتشر نشده باید به اطلاع رساند تصویر مذکور چندی پیش توسط یک عکاس بین اللمللی در غزه، جعل!! شده بود.

البته یک مادر بسیجی و دختر کوچکش توسط اوباش مسلح در جریان حمله به مقر بسیج قدس به شهادت رسیده اند که به جرم بسیجی بودن ارزش اشک تمساح ها را نداشته اند.

 

 

 
خبری در راه است!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هفتم خرداد 1388 ساعت 21:25 شماره پست: 161

 

آیا کودتا خواهد شد؟!

 

یکی دو روز است که برخی دوستان از شمال وجنوب کشور تماس می گیرند که مثلا شنیده ایم اوضاع قم به هم ریخته و در خیابان ها بزن بزن است و آقای صانعی کفن پوش از خانه بیرون آمده و....

شکر خدا اوضاع قم برخلاف شایعات به شهادت حقیر امن وامان است.البته گاهی دوستان طلبه تجمعاتی را ترتیب می دهند که رویکرد آنها نیز هشدار به آقای هاشمی است.

شایعه دیگر این بوده که آقای هاشمی به دیدار مراجع آمده وقصد بسیج آنها برای براندازی رهبری را داشته است.البته تا کنون دلیلی برای اثبات این مدعا مشاهده نشده است.

برخی تحلیل گران نیز با بررسی حوادث اخیر وگفته ها و عملکردهای آشوب گران ومقایسه اوضاع با وقایع بیست و هشت مرداد سی و دو احتمال وقوع کودتا را منتفی نمی دانند.

باید گفت اگر هم چنین تحلیلی صحیح بوده و قرار باشد خط قرمزی باقی نماند تکلیف محرکان پیدا وپنهان آشوبگری بر ضد حکومت اسلامی،طبق احکام ضروری فقه کاملا مشخص بوده و به حول و قوه الهی نیاز به تشکیل دادگاه برای تعیین مصادیق نخواهد بود.

راستی آیا می دانستید  تاریخ ازدواج احمدی نژاد  روز جمعه بیست و دو م خرداد پنجاه ونه بوده است؟

 
جای خالی پیامک!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هفتم خرداد 1388 ساعت 18:10 شماره پست: 160

سید حسنی طی اطلاعیه ای اظهار داشت اقدامات اخیر میر حسین موسوی ربطی به قیامی که قرار است آخرالزمان صورت بگیرد ندارد!!

یا حیدر
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم خرداد 1388 ساعت 16:12 شماره پست: 159

به نیروهایتان ساندویچ جیگر بدهید!!

سردار احمدی مقدم!

یادتان است در جریان تجاوز اسرائیل به غزه دانشجویان  بسیجی متحصن مقابل سفارت انگلیس چه کتک مفصلی از نیروهای تحت امر شما نوش جان کردند و نجیبانه سکوت کرده و دم بر نیاوردند؟!

دل انگلیسی ها را به دست آوردید.حالا تحویل بگیرید.

کم مانده برخی از نیروهای پولادین شما لباس زیرشان را هم جا بگذارندو...!

اخوی شرمنده.. بزن....

نوبت بچه های پاپتی بسیجه.بدو ن حقوق و منت و باد وبیدو....بگذریم.سردار! دلمان خون است.

 
جعل روشنفکری!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم خرداد 1388 ساعت 13:19 شماره پست: 158

 امان از این عروس و داماد!

زهرا رهنورد در اقدامی شجاعانه مدارکی را در اثبات تقلب در دهمین انتخابات ریاست جمهوری افشا نمود.

وی در مصاحبه خود اظهار داشت:مگر می شود آذری زبانها موسوی را رها کنند وبه احمدی نژاد رای بدهند؟من لر هستم و موسوی هم در سخنرانیش گفته بود که من داماد لرستان هستم.مگر می شود لرها موسوی را.....

یکی نداند فکر میکند ایشان تازه وارد عرصه سیاست شده و نمی داند لاریجانی نتوانست رای چشمگیری در منطقه خود کسب کند ویا خاتمی در نور بیشتر از ناطق نوری رای آوردو...

تازه لرستانی ها اگر می خواستند به دامادشان رای دهند به نوه ننجون رای میدادندو...

در صدر اسلام نیز مردم شاه ایرانی را رها کرده و به سپاه عربی اسلام روی آوردند.مسئله این است که مرد وزن ایرانی از روشنفکری خاصی برخوردارند که حقیقت را با تعصبات قومی معامله نمی کنند.

راستی یادتان است آقای موسوی هنگام مناظره، با عدالت منحصربه فرد خود،همسرش را روشنفکرترین زن ایرانی دانست؟

 

به عنوان یک ایرانی افشا می کنم:

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم خرداد 1388 ساعت 17:25 شماره پست: 157

مدرکی در اثبات تقلب انتخاباتی

به راستی چرا عده ای به راحتی و با قاطعیت اعلام می کنند هیچ گونه تقلبی در انتخابات دهم ریاست جمهوری صورت نگرفته است؟ دفاع مجدانه آنان در حدی است که انسان خیال می کند حضرات از علم غیب برخوردارند!

من به عنوان یک ایرانی حتی اگر آقایان موسوی و کروبی هم حاضر به ارائه مدرکی در اثبات تخلفات انتخاباتی نباشند،شهادت می دهم که در روز رای گیری با دو چشم خود تقلب آشکاری را شاهد بوده ام.

من گواهی می دهم در انتخابات تقلب شده و حاضرم به خاطر این گواهی مشهود خویش ،هر خطری را پذیرا باشم.

عصر روز انتخابات وقتی به محل اخذ رای مراجعه کردم مراحل ارائه شناسنامه و اثر انگشت و...به شکل طبیعی انجام پذیرفت اما ماجرا از آن جا شروع شد که برگه سفید رای را روی میز گذاشتم و از ترس قلم های نامرئی با خودکار شخصی خود قصد نوشتن نام کاندیدای مورد نظرم را داشتم.

خودکار را از جیب درآوردم و روی کاغذ تنظیم نمودم. آنموقع کسی در اطرافم نبود.اما جالب است بدانید درست موقعی که اسم نامزد انتخابی ام را روی برگه نوشتم به ناگاه متوجه شدم یکی دو نفر(کمتر یا بیشتر)گردن دراز کرده و در حال سرک کشیدن و خواندن برگه من می باشند.اگر چه بلا فاصله لبه کاغذ را برگرداندم اما یقین دارم آنها با همان نگاه اول از محتوای کاغذ مطلع شده اند.

من نه تقلب نموده و نه به کسی تقلب داده ام ولی قسم می خورم آنها از روی دستم تقلب کرده اند!

 
به: ناطق نوری
+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم خرداد 1388 ساعت 12:9 شماره پست: 156

شاید برای اندازه گیری بازخوردها بود که یکسال پیش شایعه کردند آقای ناطق نوری یکی از گزینه های تصدی ریاست دستگاه قضایی است.

برخی از دلسوزان، همان وقت با ارسال نامه برای بزرگان نظام یادآور شدند که گذشته از عدم کفایت سطح علمی، ایشان در منطقه زادگاه خود از حسن شهرت خوبی برخوردار نمی باشد.

پس از علنی شدن این موضوع در مناظره انتخاباتی لازم است آقای ناطق یا به طور مستند از فرزندان خود وفعالیت های اقتصادی آنان دفاع کند (نه مدل آقای هاشمی فقط تکذیب و اشک...) یا با زبان خوش!بیت مقام معظم رهبری را رها سازد.

مسئولین محترم بیت باید مستحضر باشند که جایگاه حساسی داشته و کوچکترین سوءرفتار آنان می تواند بدنامی جبران ناپذیری را برای آن مجموعه به دنبال داشته باشد.

 

هشدار به حزب الله!!

+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم خرداد 1388 ساعت 17:52 شماره پست: 155

این ره ادامه دارد....

                         

یکی از اشتباهات تاریخی مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی،احساس رضایت از وضع موجود بود.

آنان گمان کردند بالاترین هدف، براندازی طاغوت و پیروزی قیام مردمی بوده و با تحقق آن،دیگر تکلیفی نداشته بنابر این از پیگیری دیگر آرمان های اسلام ناب محمدی(ص)غافل ماندند.

پیروزی فرزند ملت در انتخابات دهم ریاست جمهوری،پیروزی احمدی نژاد نیست.بلکه درخشش شعارهایی است که خواسته ای جز نیل به اهداف عالیه اسلام نداشته است.

دوستان انقلاب نباید به این پیروزی دلخوش بوده و خانه نشین شوند.

انقاب سوم یعنی شکست طاغوت نفاق در تقابل با اتحاد شوم زر و زور و تزویر، زمانی محقق می گردد که امت حزب الله با حفظ هوشیاری خود میدان را خالی نکرده و همچنان به تهاجمات فکری و تبلیغی و بیان مطالبات عدالت خواهانه خویش ادامه دهند.

رضایت از وضع موجود باعث پر و بال گرفتن دوباره باندهای مخوف قدرت و ثروت گردیده و کار را به جایی می رساند که مجبور خواهیم شد تنها در زمین خود به دفاع پرداخته و حرفی برای گفتن نداشته باشیم.یاحق.

 

 
هیهات منا الذله
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و یکم خرداد 1388 ساعت 15:9 شماره پست: 154

                     مژده ای دل....

خدا می داند راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.

                                                   امام خمینی(ره)

به عنوان نخستین شهروند ایران اسلامی پیروزی قاطع فرزند ملت

در برابر مثلث شوم زر و زور و تزویر را به مجاهدان جبهه جهانی

عدالت خواهی تبریک می گویم. 

طلوع فجر انقلاب سوم فرخنده باد.

 

 

 

مدعیان عدالت یا غنیمت؟!

+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم خرداد 1388 ساعت 8:43 شماره پست: 153

            دریغ از یک سیلی!!

فریاد عدالت خواهی مردم ایران،بغض فروخفته ای بود که از حلقوم مبارک فرزند ملت،طنین انداز شد.افشاگری های احمدی نژاد به رغم عصبانیت های طبیعی منفعت طلبان،موجی از حمایت های بی دریغ مرد وزن ایرانی را حتی از لابه لای صفوف مخالفان ایشان به دنبال داشت.بدین ترتیب صف بندی جدیدی در کشور در حال شکل گیری است که فراتر از هر نوع دسته بندی سیاسی و جناحی،آرمان عدالت و مقابله با ویژه خواری،مرز روشن آن می باشد.

در این میان اما اگر چه برخی مسئولان ارشد نظام در برابر فشارهای کسانی که مشروعیت جایگاه خویش را در خطر دیده اند ایستادگی نموده و حاضر به تکذیب و رد اظهارات رئیس جمهوری مردمی ایران نگردیده اند اما لااقل از مدعیان سینه چاک عدالت انتظار می رود صداقت شعارهای خود را اثبات نموده و سر از لاک بی تفاوتی بیرون بیاورند.براستی چرا امثال احمد توکلی که شهرت متزلزل خود را مرهون مخالفت های گفتاری با برخی از سیاست های اقتصادی هاشمی رفسنجانی هستند تا کنون حتی یک سیلی در راه عدالت نخورده اند؟

یاد امام روح الله به خیر که فرمود:آنان که رفاه طلبی و مبارزه را قابل جمع می دانند آب در هاون می کوبند و با الفبای مبارزه بیگانه اند.

                   

 
شب…های مذاکره!
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم خرداد 1388 ساعت 10:32 شماره پست: 152

           .... عروس ناز....

                                               (بنی…صدرها)

امشب شکایت…نامة احزاب اجرا می…شــود         امشـب توافـق…نامــه…ها از بُن هویــدا می…شود

امشب تریبون نظــر، برگشتـه از اصـل نظر         عقـل و شعـور ناظـران اینگونـه معنـا می…شود

غافـل ز اصـل گفتــگو، بیــگانه از طــرح نظر        گویـا تفاهم نامـه…ای در جمــع امضــا می…شود

هر کـس بفکـر مـرحمِ زخــم دلِ دیـروز خود        تکذیـب و تخریبـش بـجای پاسـخ مـا می…شود

گـر بـوده…ای اهــل نظـر، وز سائلـت آمـاده…تر        پاسخ به پرسش…ها چرا امروز و فردا می…شود!

بعداز سکوت…سالها، ای وای احساس…خطر!        احسنت بـر آن میرِ ما، کـو تازه بینا می…شود!

دائم مگو  از صـدق خود، وز فتنـة اهـل نظر         کز منـطق زیبــای تـو ناگفتــه پیــدا می…شود!

ای…سبزشالِ مُدّعی! قانون… مداریت چه…شد؟        کز ذکر قانون،در دلت…آشوب و غوغا می…شود!

پس…کو روشمندی …تو وآن کِیسِ پوشالی…تو!         اینجا نظــر می…بایـدت ورنــه معمـــا می…شود!

گر نیستی… آلوده در بـاب مفاسد، پـس چرا        در مَنطقت،"افشاگری" اینگونه…حاشا…می…شود!

جنگ…روانی…کهنه…شد،مظلوم…سازی…کهنه…شد!        تدبیر فردایت چه شد؟ آمـون رسوا مـی…شود!

چون فاش گویـم…حرف دل، از غُصة أبناء گِل        «باری…تو هم فریاد کن، کـز قطره…دریا می…شود»

شیخ سند دار زمان، استاد در ده…هـا زبـان!         بهـر حمایـت از زنـان، یکبـاره بر پـا می…شود!

او هم که احسـاس…ِخطر،بنموده از اهل نظر         بالنده از اخلاص…خود،…ناخوانده پیـدا…مـی…شود!

اما نمی…گویـد سخن، از قِصـة شهرام، چون         بایدسخن…درجای…خود! رأیش…به… یغما…می…شود

فـردا صـدای سیلـیِ ملت، فلـک را کـر کنـد         دیـدِ سیاهِ غافـلان شایـد که بیضـا مـی…شود

امّیدمان…روزیست…کـه، فُسّاق…افشـامی…شود          کآنروز هر خائـن،عروسی ناز و زیبا… می…شود

 

                 تقدیم به همة عدالت…طلبان و حامیان اعتلای تمدن اسلام و ایران

                              (حامیان جناب آقای دکتراحمدی نژاد)

                                        شعر از: سیدروح… ا... حسنی

حدیث شب افشا

+ نوشته شده در یکشنبه هفدهم خرداد 1388 ساعت 1:0 شماره پست: 151

 

ذوالفقار احمدی

امشب شهامتنامة یــاران، هویــدا مــی…شود     «امشب شهادتنامة عُشّاق امضـا مـی…شود» 

امشب به لـطف ایـزدی ، با ذوالفقار احـمدی      یـاران! بـدسـت یارِ ما، احکــام اجـرا مـی…شود

از غُــــــرّش شـیـــــرانـه…ی یــــار وفــــادار وِلا      بینـی چگـونه غیـــرتِ عبـاس احیـــا می…شود

در ســـالروز رحـلـــــت بنیانگــــذار ســادگـی      صـد حیف! بیـت…المال در بیراهه پیدا مـی…شود

امشــب تمـام حیلـه…ها، آیـد به جنـگ یارِ ما       اما زنُطــق نافـذش، از ریشه رسـوا مـی…شود

در کولـــه بـار مُــدّعی، جــز اتــهام  و افتــرا،      نیرنـگ و تخریـب و ریا، افزون به…دَه…ها می…شود

کارش دفاع از مُفسد و غارتگر و قدرت طلب      بازی کند بر مِیلشان، آنسانکه انشا می…شود

غافــل ز حلـمِ یارِ ما، جاهـل به هشــدار وِلا      در راه تضعیــف وطــن، همــراه اعدا مـی…شود

نیرنـگ در گفتار او، رنـگ و لعابــش مـی…دهد       آنگونه که خلق خدا، شایـد که إِغـوا می…شود

پیری…که امروزم به سر،خاک عزایش می…کنم       گفتا که: ابلیـس درون، با حیله، زیبا مـی…شود

گفتـا: منـافق از درون، کوشــاتر از کفـر بُرون      هوشیـار باشیدش که روزی رهزنِ را می…شود

سیـل حـوادث آیدت، طولِ گذشـتِ سـال…هـا      گفتا که: خُردادم فـرج، در نیمه پیدا مـی…شود

آری به نُطـقِ نافـذی، در نیــمِ خـــردادی دگر      اینبار، سیـما مَسلخِ عُشّاق کسـرا مــی…شود

یــارب بحــقّ فاطـــمه، فخــرِ شــهیـــدان وِلا      با نصـرِ تــو، فتــحِ قریبت، حاصــل مـا می…شود

 *****

 تقدیم به همه دوستداران اعتلای تمدن اسلام و ایران

(حامیان جناب آقای دکتر احمدی نژاد)

شعر از: سیدروح…اله حسنی

 
خبر فوری:دستگیری یک عدالتخواه
+ نوشته شده در شنبه شانزدهم خرداد 1388 ساعت 22:26 شماره پست: 150

مطلع شدم ساعاتی پیش دکتر حسن عباسی به دنبال برخی سخنان منتقدانه نسبت به باند قدرت وافشای ماهیت حلقه های هزار فامیل زر و زور و تزویر دستگیر و راهی اوین شد.

برخی تحلیلگران این اقدام را اولتیماتوم به حامیان احمدی نژاد تلقی نموده اند.

لازم است  پیشمرگان راه سرخ عدالت جهت هر نوع اقدام اعتراضی اعلام آمادگی نمایند.

هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله.

                        

 

برنده و بازنده انتخابات مشخص شد!!

+ نوشته شده در جمعه پانزدهم خرداد 1388 ساعت 1:4 شماره پست: 149

معتقدم بازنده اصلی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری کسی نیست جز آیت الله هاشمی شاهرودی.

برنده حقیقی انتخابات نیز شرکت مخابرات است!

البته این شرکت توانست به جای وزارت ارشاد آمار مطالعه را در کشور تا سطح چشمگیری افزایش دهد!!

 
متن زیر بر گرفته ازوبلاگ دوست خوبم محمد علی رضاپور
+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم خرداد 1388 ساعت 16:58 شماره پست: 148

انتقام جام زهر را گرفتیم !

سلام خدا بر مجاهد نستوه و شجاع و عزیز ایران زمین که با خروش خمینی وار خویش جام زهری که ۲۰ سال پیش به امام ما نوشاندند دقیقا در همان شب و همان ساعت به خودشان نوشاند تا انتقام پاره های جگر خمینی را از این اربابان معبد آمون لیبرالیسم بستاند.

از جان خود گذشتی/ جان همه فدایت

 

شب عاشوراست امشب!

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم خرداد 1388 ساعت 15:11 شماره پست: 147

                 

 دیشب هنگام مناظره وقتی احمدی نژاد شروع به صحبت کرد ناگهان یاد این مصرع معروف عاشورایی افتادم و بلافاصله به صورت پیامک برای دوستان اهل سیاست ارسال نمودم:

 

          امشب شهادتنامه عشاق

 

      امضا می شود...

 
وزیر کشاورزی افشا می کند:
+ نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم خرداد 1388 ساعت 18:59 شماره پست: 146

        

 موسوی لاری زمین خوار است!

اسکندری افزود: در حالی که در دولت‌های قبل 30 هزار هکتار زمین به صورت غیرقانونی به افراد خاص واگذار شده بود، در دولت نهم از این امر به طور کلی جلوگیری به عمل آمد و حتی با ارایه لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصویب آن نسبت به واگذاری‌های غیرقانونی در قبل که سند صادر نشده بود، تعقیب قضایی صورت گرفت و پرونده برخی از آقایان دولت‌های قبلی در مراحل رسیدگی در دادگاه قرار دارد و حتی برخی نیز منجر به بازگشت زمین به بیت‌المال شده است.

اسکندری افزود: به عنوان مثال یکی از وزرای کشور دولت‌های قبل در منطقه لارستان 90 هکتار زمین به صورت غیرقانونی برای برادر 13 ساله‌اش که در آن موقع مدیر کل حراست آن وزارتخانه! بوده اختصاص داد که بعد از آن اتوبان پارس جنوبی از کنار زمین گذشته و ارزش آن چندین برابر شد و این پرونده هم‌اکنون در مراحل نهایی بازپس‌گیری توسط دادگاه قرار دارد. مورد دیگر 50 هکتار زمین به معاون سیاسی امنیتی همان وزیر اختصاص یافته است.

وی گفت: یکب از وزرای کار دولتهای قبلی زمین مرغوبی در دماوند استان تهران گرفته است. 2 هکتار زمین دیگر در لواسان به یک معاون اجرایی روسای جمهور سابق واگذار شده است. مثل این که برخی انگار ارث پدری خود را تقسیم می‌کرده‌اند! اما در دولت نهم جلوی واگذاری غیر قانونی گرفته شد و به جای آن زمین به فارغ التحصیل گرفتار بیکار داده شد.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: در حالی که در دولت قبل حتی یک سالن 200 متر مربعی در مجموعه انرژی هسته‌ای نطنز با چند سانتری فیوژ پلمب شده بود می‌توان مفهوم ذلت را در آن دید، اما در دولت نهم با تاکید دکتر احمدی نژاد نه تنها پلمب آن باز شد، بلکه با همت دانشمندان داخلی مجموعه‌های دیگری نیز احداث شد و موفقیت‌های هسته‌ای حاصل عزت ملت در مقاومت در برابر زیاده‌خواهی کشورهای سلطه‌جو شد.

وی افزود: متاسفانه برخی از دولتمردان قبل مفهوم «ما می‌توانیم» را زندانی کرده بودند و نمی‌دانم چگونه می‌خواهند در برابر وجدان عمومی به تاریخ پاسخ دهند.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: حتی برخی هم‌اکنون موشک سجیل را که حاصل کار دولت نهم است به تلاش‌های دهه 70 نسبت می‌دهند.

 

یاد آقا روح الله

+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم خرداد 1388 ساعت 1:41 شماره پست: 145

   

 

شهید جام زهر نامه!

 

هر چه به زمان برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم میزان رویکرد وبلاگ نویسان محترم به مباحث انتخاباتی نیز بیشتر می شود.

در میان این هیاهو و سر و صداهای اجتناب ناپذیر رقابتهای تبلیغاتی نباید از این نکته غافل ماند که اگر امروز موسوی اعتباری دارد، اگر احمدی نژاد می تواند بر سر زالو صفتان فریاد برآورد، اگر کروبی لباس روحانیت بر تن دارد، اگر سخنرانی های رضایی تحمل می شود، این همه در سایه انقلاب شکوهمندی است که با رهبری خردمندانه و پرشهامت امام عاشقانه ها،مرجع فقه و سیاست و شعر و عرفان،حضرت روح الله برقرار شده است.

در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر فرزانه شایسته است دوستان فعال در عرصه وبلاگ نویسی، عرض ارادتی نیز به ساحت روح خدا داشته باشند.

به یاد طوفان مصیبت خرداد شصت و هشت ، خاک یتیمی را غمگنانه و ماتم زده به سر می فشانیم وفراق جانسوز خمینی کبیر را دوباره نجوا می نماییم:

کاش بسیجی مرده بود اماما

داغ تو را ندیده بود اماما

چهارده خرداد اما بار مصیبت فراق شهید جام زهرنامه،التیامی پر امید را نیز در پی داشت.این گونه نجوای سبز دیگری بر شاخسار دل امت حزب الله جوانه زد:

راه امام خمینی پاینده باد

رهبر ما خامنه ای زنده باد

 
شال سبز
+ نوشته شده در شنبه نهم خرداد 1388 ساعت 20:17 شماره پست: 144

          

میر حسین انسان شریف و محترمی است.مدتی است ماجرای شال سبز گذاشتن او در ایام انتخابات برایم پرسش برانگیز شده است. آیا مردم در تحلیل عقلانی و بررسی گفتار وعملکرد نامزدها ضعیف پنداشته شده و قرار است شعور سیاسی آنان در پرتو تحریک احساسات نادیده انگاشته شود؟

راستی انتساب به خاندان شریف امامت چه دلیلی برای برتری بر دیگران است؟ آیا بر اساس نص صریح قرآن ملاک برتری انسان ها تقوا نیست؟

مگر بنی صدر سید نبوده است؟ ضیاالدین طباطبایی چطور؟ آیا جعفر کذاب امامزاده نبود؟

قصد جسارت به موسوی را ندارم.ولی باید گفت شال سبز چیزی را ثابت نمی کند. سلمان نسبتی با پیامبرخدا نداشت اما  منااهل البیت  شد.

در مکتب اسلام رابطه ولایی ارزشمندتر از رابطه خویشاوندی است.

 

داد

+ نوشته شده در شنبه نهم خرداد 1388 ساعت 9:5 شماره پست: 143

حفاظت اطلاعات قوه قضاییه

به استحضار می رساند: به رغم وجود دعاوی کیفری علیه حجت الاسلام الف که با عنوان شرکت های مضاربه ای ققنوس جهان آرا و بیت الرضوان میلیاردها تومان بدهی بر جای گذارده متاسفانه دادگاه ویژه روحانیت استان قم به رغم متواری نبودن فرد مذکور پیگیری جدی از خود نشان نداده تا جاییکه این تعلل شایعاتی را مبنی بر روابط آن فرد با برخی شخصیت ها دامن زده و متاسفانه فضای بی اعتمادی شدیدی را در بین طلاب و متدینین ایجاد نموده است.

با توجه به ضرورت حفظ آبروی دادگاه ویژه لازم است محض رضای خدا! به این تذکرات توجه جدی نشان داده شود.

بو تراب نامه!
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم خرداد 1388 ساعت 13:28 شماره پست: 142

      

سالگشت غروب خورشید اسارت سید علی اکبر ابوترابی فرد

1-ابوترابی ، فرد بود اما خودش را فدای جمع می کرد.تنها چیزی را که تفریق می نمود، "خود"خودش بود.

2-ابوترابی ، رنگ و بوی خاک را داشت.او پرتویی از بوتراب بود.

3-او جز در حریم یار قدم ننهاد و راهش فقط از "حرم تا حرم"بود.

4-او فریادگر پیام آزادگان بود،بی هیچ قیل و قال. پای اراده اش این طریقت را به شریعت او گره زده بود.

5-او هیچ گاه اسیر نبود،اما عصیر...؟!او عصاره فضایل انسانی بود.

6-ابوترابی آزاده بود حتی پس از دوران اسارت!حصار نفس ، شکننده ترین جماد هستی بود در برابر اراده او.

7-دل صبور او کهف الاحرار بود و کلام دریایی اش آرامش بخش جان های خسته و پرتلاطم.

8-ابوترابی، خودکاربود اما خودنویس؟...نه!

9-او با خدا بود نه با خودش که با "من" نمی توان ابوترابی شد.

10-هر بار که در سحرگاه محراب کوفیان، فرق جانش از دشنه جهل و نسیان شکافته می شد لبخند کشنده اش! زخم فراق را با مرهم فزت و رب الکعبه التیام می بخشید.

11-"پاک باش و خدمتگذار" شعار انتخاباتی اش بود که از بین میلیون ها نامزد مدعی، فقط با یک رای برای نوشیدن شهد وصال، انتخاب شد.

12-او دائم الصوم بود حتی در عرصه سیاست، چیزی نمی خورد جز زمین!که دنیای اهل تزویر، او را زمین خوار متبحری بار آورده بود!

13-او بیدار بود همیشه.تا بشود روایت گر نغمه زهرایی " الجار ثم الدار".

14-این گونه شد که امروز نمی توان از آزادی و آزادگی دم بر آورد و ابوترابی را نادیده انگاشت.او دیکتاتور!بلامنازع قلم های سوخته ای است که زیر خروارها سخن کاغذی،گاه علم ماندگار حریت را افراشته می دارند.

 
به یاد سوم خرداد
+ نوشته شده در یکشنبه سوم خرداد 1388 ساعت 22:15 شماره پست: 141

یک جمله را چند سالی است که به هر بهانه ای تکرار می کنم.

اگر در جریان حمله رژیم بعث، سید محمد جهان آرا منتظر کمک مسئولان می ماند خرمشهر همان روز اول می شد المحمره. آن وقت حساب اهواز و اندیمشک دیگر با کرام الکاتبین بود.

امروز بنی صدرهای غفلت زده سیاست گذاری عرصه فرهنگ باید ما را به این نتیجه رسانده باشند که بی هیچ توقعی ، بسیجی بی نشان اما پرتحرک میادین دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب باشیم.

این جبهه پای جنون می خواهد و عزم خون.هر که دارد هوس کرب وبلا بسم الله.

              

 
به یاد دوم خرداد
+ نوشته شده در یکشنبه سوم خرداد 1388 ساعت 21:50 شماره پست: 140

دیروز پسرم چهار ساله شد.چهار سال پیش در شرایطی که من سعی می نمودم برای مدتی از فضای سیاسی و هر نوع انتساب به جناح ها فاصله بگیرم فرزندم درست روز دوم خرداد! پا به این دنیای رنگارنگ گذاشت.

از این اتفاق خنده ام می گرفت.گویا من هم اگر سیاست را رها کنم سیاست ول کن من نخواهد بود!

نامش را به پیشنهاد همسرم،علی گذاشتیم ودر خانه صدایش می زنیم سید علی.

به شوخی به رفقا می گفتم:اگر این وری ها رای بیاورند پسرم دوم خردادی است و اگر هم آن طرفی ها روی کار آمدند او سید علی است.لااقل به یک طرف وصل می شود،نه مثل پدرش که از همه طرف خورد و دم برنیاورد!

                                

 
شعر میهمان
+ نوشته شده در یکشنبه سوم خرداد 1388 ساعت 21:7 شماره پست: 139

این دو رباعی سروده دوست خوبم حسین حسین زاده نوری است که دیروز برایم ارسال نموده است:

ما طالب قطع ید زالو صفتانیم

دزدان سر گردنه از سفره برانیم

زنهار اگر خاتم خدمت بربایند

دیوان به سر تخت سلیمان ننشانیم

 

 

 ای دشمن قوم مال مردم خواران

ای مایه وحشت ضعیف آزاران

لوطی صفت قبیله عیاران

محمودی و ازنژاد احمدیاران

  • سیدحمید مشتاقی نیا