اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مریدان حبیب، دعاگوی این مرد باشند!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

حبیب مرد خدایش بیامرزد.

آنهایی که امروز به حرف آمده اند و برایش سینه چاک می کنند و به خاطر عدم اجرای کنسرتش در ایران دل می سوزانند و زمین و زمان را به هم می دوزند یک نکته را از یاد نبرند.

حبیبی که دوستش دارند سالها آرزو داشت با درخواست بازگشتش به ایران موافقت شود، اما دولتهای وقت که اتفاقا مورد حمایت همین جماعت سینه چاک هستند به درخواست او وقعی ننهادند و البته از طرف این حامیان نو رس و تازه از راه رسیده هم هیچگاه مورد شماتت قرار نگرفتند.

حبیب در زمان ریاست جمهوری مردی مجوز اقامت و بازگشت دائم به موطنش را دریافت کرد که بیشترین انگ ها و تهمت ها را در مخالفت با فرهنگ و هنر از سوی حضرات پرهیاهو تحمل کرده بود.

دوستداران حبیب دعاگوی مردی نجیب باشند که بی هیچ ادعایی از آن هنرمند فقید حمایت کرد و در این راه حتی از سوی بعضی حامیانش مورد وهن قرار گرفت.

حامیان یک شبه حبیب اگر میتوانند زیر تابوت او را گرفته و تا سرای ابدی مشایعت کنند فراموش نکنند که: من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

  • سیدحمید مشتاقی نیا

پدر شهید رجایی فر و اصل ۱۱۰ قانون اساسی!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی فر می گفت: من یک فرزندم را سالها پیش در راه امام از دست دادم.

حرفش جای تعجب داشت. در ظاهر، او تنها پدر یک شهید بود که در خانطومان جاودانه شد.

گفت: سال ۵۹ دیدم تلویزیون می گوید حال امام خوب نیست. قلب او ناراحت است و باید برای سلامتی اش دست به دعا برد.

از حالت خبر این طور احساس کردم که امام ساعت های آخر حیات مبارکش را سپری می کند. دلم شکست. رو کردم به خدا و گفتم من یا یکی از فرزندان خردسالم را از دنیا ببرد و عوضش عمر امام را طولانی کند.

شب در خواب گردابی سبزرنگ را دیدم که آمد و یکی از فرزندانم را در بر گرفت.

صبح به همسرم گفتم امروز یا من از این دنیا می روم یا یکی از فرزندانمان؛ اما ناراحت نباش که خدا در ازای این مصیبت، عمر اماممان را طولانی تر می کند. آن روز یکی از فرزندانم مرد و ساعاتی بعد اخبار، سلامتی امام را اعلام کرد...

یک سوزن به خود: من اگر از خط امام و راه و مکتب پیرخمین دم می زنم دنبال نفع و امتیاز شخصی خودم هستم. این پیرمرد ساده دل روستایی در کامیکلای بندپی بابل، یار بی ادعا اما صدیق خمینی کبیر است.

یک جوالدوز به دیگران: آنهایی که می گویند ولایت فقیه را تنها بر اساس قانون اساسی قبول دارند بدانند که جز اکسیر عشق و دلدادگی نمی تواند چنین یارانی را برای ولی خدا تربیت کند. هیچ کس مثلا به خاطر بند ۸ اصل ۱۱۰ قانون اساسی حاضر نیست روی میدان مین غلت زده و جانش را در طبق اخلاص فدای آرمانهای ولایت فقیه بنماید.

حرف آخر: نظام مقدس ما اگر هنوز زنده و پابرجاست و از دل طوفانهای سهمگین توطئه ها و فتنه های ناتمام به سلامت گذر کرده نه به خاطر کار فرهنگی و سیاسی من یا فلان سازمان و ارگان که از صدقه سر صاحب نفسانی حق سیرت چون پدر شهید حسن رجایی فر است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

یا علام الغیوب!!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ

عالم کسی است که در یک زمینه علمی تبحر و اشراف داشته باشد اما علامه به کسی می گویند که وسعت علمش فراتر از یک موضوع قرار داشته و در چند زمینه علمی دارای تسلط باشد. 

حضرت امام استاد مسلم و صاحب نظر در رشته هایی چون فقه، اصول، فلسفه، عرفان، اخلاق، تفسیر، ادبیات و ... بود ولی اقایی که داعیه دار شاگردی امام است هیچ گاه به او علامه نگفت. 

ان وقت همین فرد می اید و به نوه امام که در نهایت شاید فقط در زمینه فقه دارای تسلطی نسبی باشد، می گوید علامه! 

به نظر شما باید به حسن نیت، عدم غرض ورزی، انصاف و صداقت این فرد اعتماد کرد؟ یعنی می توان گفت کاسه ای زیر نیم کاسه نیست؟!!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

فرق ما با خبرگان!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

طرف می گفت: آخه این چه خداییه؟ چرا دعاهای منو مستجاب نمی کنه؟ گفتم: خب مرد حساب! اگه قرار بود هر چی تو میگی اون بگه چشم اونوقت تو خدا بودی، اون بنده!

حالا شده ماجرای انتخاب رئیس خبرگان. اونطرفیا میگن: چرا نمایندگان مجلس خبرگان، اونی که ما دلمون می خواستو انتخاب نکردنو نظرشون با ما تفاوت داشت؟!

یکی نیست بگه: آخه مرد حساب! اگه قرار بود نظر کارشناسی "خبره ها"ی جامعه، با غیرکارشناس ها یکی باشه دیگه دلیلی نداشت مجلسی به اسم "خبرگان" تشکیل بشه و مهم ترین کار کشورو بسپارن دستشون. اصلاً واسه همینه که به اونا میگن خبره!!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

وصیت نامه شهید مدافع حرم سید رضا طاهر

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ب.ظ

((به نام خدای شهیدان))

بگو ای پیغمبر اگر در خانه های خود هم بودید باز آنان که سرنوشتشان در قضای الهی کشته شدن است از خانه  به قتلگاه باپای خود البته بیرون می آمدند. آیه 154 آل عمران صفحه 70


حال آن که قرار است هر کسی که یک روز به دنیا آمده یک روز از دنیا رود چه خوب است با شهادت باشد ، شهادت در راه دفاع از حریم آل الله.
 ای مردم بدانید رفتن من از روی هوا و هوس نبوده بلکه بخاطر حفظ حرم آل الله و همچنین نگه داشتن جبهه و مقاومت در آن سوی مرز ها بوده تا این که جبهه دشمن به مرز های ما کشیده نشود.
به تاسی از گفته رهبر فقیدم حضرت امام خمینی (ره) : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت ما آسیبی نرسد.
حال که زعامت این کشتی پر تلاطم به دست با کفایت رهبر عزیزتر از جانم افتاده  و ایشان نیز به حق آن را سکانداری نموده ، ایشان را در این امر یاری کنید تا بار دیگر علی تنها نماند.
امیدوارم این قطره خون نا قابلم در درگاه ایزدمنان قیمت داشته باشد و درخت مقاومت اسلامی با آنان تنومند گشته و باعث بیداری مردم مسلمان جهان گردد.
94/8/21        7:45
—----------------------------------------------------------------------
🔴خصوصی:

ای همسرم ، ای عزیزتر از جانم از این که رفیق نیم راه بوده ام شرمنده ام. تو را به همان خدایی میسپارم که به طفل صغیرم روزی می دهد به پسرم بگو که چرا به این راه رفتم و هدفم زندگی عزتمندانه ایران و ایرانی و مردم مسلمان بوده است.
ای پدرم و ای مادرم زیاد گریه و زاری نکنید چرا که دشمن در آرزوی دیدن اشک شماست و این آرزو را به دلشان بگذارید و قوی باشید.
سید رضا طاهر


  • سیدحمید مشتاقی نیا

با عهدشکنان چه باید کرد؟

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

شما تعهّد میسپارید و امضا میکنید، گوش نمیدهند! میثاق می‌بندید، عمل نمیکنند! قرارداد میکنید، امضا نمیکنند! اینها نه چون ایمان ندارند و کافر هستند عمل نمی‌کنند، چون میشود با کافر هم کنار آمد! سرّ اینکه میگوییم با اینها مبارزه کنید، نه برای این است که «إنَّهم لا اِیمانَ لهم» و اینها کافر هستند، بلکه ﴿إِنَّهُمْ لاَ أَیْمَانَ لَهُمْ﴾؛ اینها یمین، سوگند، میثاق، قطعنامه و امضا، هیچ چیزی را رعایت نمیکنند! چگونه میخواهید با اینها زندگی کنید؟ آیت الله جوادی آملی تفسیر سوره محمد ص جلسه4

  • سیدحمید مشتاقی نیا

از چابهار به سعدآباد!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

از چابهار به سعدآباد!

نامه سرگشاده یک بسیجی به رئیس جمهور

جناب آقای روحانی سلام

من عباس گنجی، یکی از بسیجیان شهر زیبا و بندری چابهار هستم که در روزهای اخیر، نقشی اساسی در پایین کشیدن پرچم ظلم و استکبار از فراز این خطه لاله گون داشتم.

هنوز کسی به این پرسش کلیدی! پاسخ نداده که به راستی در اجلاسی که فقط سران کشورهای حاشیه اقیانوس هند در آن دعوت هستند – و البته تقریباً اکثریتشان هم به برکت دیپلماسی موفق! دولت شما روی خوشی به این دعوت نشان ندادند – چرا پرچم دولت متخاصمی به اهتزاز در می آید که هیچ ارتباطی با موضوع این اجلاسیه ندارد؟

اگر شما که مدعی مشی اعتدالی هستید این اقدام افراط گرایانه مسئولان زیر مجموعه اجرایی تان را توضیح بدهید ممنون می شوم. لطفاً توضیح بدهید چرا میلیون ها تومان از بودجه بیت المال مسلمین در عصر خالی بودن خزانه! خرج برگزاری همایشی شد که حتی رسانه های دولتی هم نتوانستند یک خروجی برای اثبات فایده آن پیدا نمایند؟ چرا حتی کشورهای کوچک منطقه به جای اعزام مسئولان بلندپایه ای که مدعو این اجلاس بودند چند بازرگان معمولی! را به ایران فرستاده و اینگونه جایگاه سیاست خارجه نظام مقتدر اسلامی را در عرصه بین الملل به سخره گرفتند؟

به راستی شیرین کاری برای کدخدا چقدر می ارزد که درست در روزهایی که ملت ایران لاله های آغشته به خون میهن را از کربلای خانطومان در جای جای این وطن عزیز به دوش می کشد در دولت شما مسئولانی پیدا می شوند که با افتخار و بی هیچ مبالاتی دنبال بزک کردن چهره پلید دولتی هستند که یا خودش همواره کمر به انهدام این مرزو و بوم بسته بود و یا پرورش دهنده قاتلین این ملت بیگناه و مظلوم، همچون وهابیت خبیث و ... بوده است؟!

جناب پرزیدنت! آب های نیلگون خلیج فارس، آغشته به خون پاک رادمردانی چون نادر مهدوی و بیژن گرد و ... است که اسمشان هم بر تن ژنرال های سفاک آمریکایی لرزه می اندازد. مردم چابهار اگر پرچم نامبارک ایالات متحده را از فراز شهر خود به پایین کشانده و آتش زدند خواستند این پیام را به سران کاخ سفید و دیگر گرگ های جهانخوار برسانند که اگر دشمنان نگاه کجی به این کشور بیندازند نه با مدعیان دیپلماسی لبخند و انفعال، بلکه با غیرتمندان میراث دار خون شهدای ناوچه پیکان و دیگر شهدای نبرد مستقیم با آمریکا طرف خواهند بود.

ما تا انتقام خون شهدای مظلوم هواپیمای مسافربری ایرباس را نگیریم، خلیج فارس را مدفن یانکی ها قرار خواهیم داد.

آقای روحانی! این روزها واژه دیاثت سیاسی به سیاستمداران و یا اشخاصی گفته می شود که ناموس میهن را برای یک لحظه لبخند مکارانه دشمن به حراج می گذارند. شما جای ما باشید به کسانی که با چنین بی شرمی، نکبت برافراشتن پرچم آمریکای جنایتکار را به رغم همه خیانت ها و غارتگری هایی که همچنان در حال تکرار است؛ به نام خود ثبت می کنند، چه لقبی خواهید داد؟!

منتظرم ببینم شما که هر بار پس از فرمایشات راهبردی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب، درست در نقطه مقابل آن به ارائه گفتمانی مبتنی بر خاستگاه ضعف و وادادگی در مقابل نظام سلطه می پردازید، این روزها که آقا کدخدایتان را شیطان اکبر لقب داده به دنبال چه واژه و عبارتی برای دلخوشی او می گردید؟ دعا می کنم که همگان اجر اعمال خود را فقط از درگاه خدا طلب نمایند نه از کاخ کدخدا!

والسلام علی عبادالله الصالحین. عباس گنجی بندر چابهار. نیمه شعبان 1395 هجری شمسی

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

یک تجربه!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

من همیشه به رفقا گفتم اگه میخواین تا آخر عمرتون تو خط انقلاب بمونین و کار کنینو کم نیارین باید برا چن ماهم شده بیاین حوزه. بیاین تا بفهمین اینجا هیچ خبری نیست. فقط خودتونینو و خودتون و دیگه نباید روی کس دیگه ای حساب کنین

  • سیدحمید مشتاقی نیا

منطق پلورالیسم

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

یه دفعه یه عده رو نیمه شب دیدیم اومدن سمت پل آهنچی روبروی حرم حضرت معصومه با عروس و داماد میزنن و میرقصن و حرکتای نامتعارف دیگه ای که خجالت میکشم بگم انجام میدادن. رفتیم با رفقا جمعشون کردیم. ته ماجرا به داماد گفتم: آخه لامذهب! میخواین هر غلطی شب عروسیتون بکنین بکنین دیگه چرا اومدین جلو حرم حضرت؟ با قیافه حق به جانب گفت: من لامذهبم؟! هه مرد حساب اومدیم اینجا برقصیم که تصویر گنبد بی بی تو فیلم عروسی بیفته و زندگیمون متبرک بشه!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

تقدیم به آقا اردوان عزیز

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ق.ظ

این فایل صوتی که بچه های هنرمند بابل درباره شهید سید رضا طاهر درست کردن و آقا اردوان امینی، مجری خوب شهرمون اونو اجرا کرده، کار جالبی بود که تو این دو سه روزه همه جا سر و صدا به پا کرده و دست به دست چرخیده. دم این بچه ها گرم.

دیروز صبح، یکی از همسایه های آذری زبان ما با هیجان اومد خونمونو در زد. گفت: سید! این کلیپو گوش دادی؟ کار همشهریای شماس. گفتم: آره. بنده خدا اصلاً به حرف من توجه نکرد. زود گوشیشو درآوردو روشنش کرد. با هم شروع کردیم به گوش دادن. حال اون رفیق ما واقعاً دیدنی بود. با کلمه به کلمه ای که اردوان به زبون می آورد از ته دل اشک می ریخت و با صدای بلند گریه می کرد. این فایل شیش دقیقه ایه. تموم که می شد این بابا دوباره دکمه رو می زدو شروع می کرد گوش دادن. من همینطور ایستادمو نگاهش کردم و به حال خوشش غبطه خوردم. چن بار این کارو تکرار کرد و هر دفعه هم مثل ابر بهاری اشک ریخت. مدتی گذشت احساس کرد که دیگه وقت رفتنه. موقع خداحافظی یهو برگشت و با بغض پرسید: راستی توضیح ندادی این اردوان امینی دقیقاً چطور شهید شده؟!!!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

ما و شعارهای ناتمام!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

یادتونه چن سال پیش آقا تو خطبه نماز عید فطر، فرمود: ما ایرانی ها مردم مسرفی هستیم؟ یادتونه آقا یه سالو اسم گذاشت به نام سال حمایت از تولید ملی؟ میتونین بشمارین آقا چن بار درباره اقتصاد مقاومتی صحبت کرد؟ این حرفای آقا چن سال طول کشید؟ امسال، سال95 آقا اسم میذاره سال اقتصاد مقاومتی بعلاوه اقدام و عمل!

متلک از این آبدارتر میخوایم؟ آقا با همه ماست. نه فقط با مسئولین که مثلا چرا به جای تولیدکننده های داخلی میرین و با شرکتای خارجی قرار داد می بندین یا این که چرا جلوی جنس قاچاق وا نمی ایستین. نه! آقا فقط با مسئولین نیست. با من و تو هم داره صحبت میکنه. میگه: آی بچه شیعه حزب اللهی که دم به دم شعار میدی از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن. بسم الله. این گوی و این میدان. مرد باش ولایتمداریتو با خرید از کالای ایرانی اثبات کن. چطور اون مسلمون اهل هند میگه من میام ایران حرم امام رضا رو زیارت میکنم بعد از این جا جنس ایرانی میخرم تا به سهم خودم کمکی به اقتصاد شیعه کرده باشم بعد من و توی ایرانی با غیرت راه میریم تو بازار دنبال جنس خارجی میگردیم بعد میایم اعتراض می کنیم چرا جوونای کشورمون بیکارن؟!!!

یارای علی علیه السلام هم اول کار خیلی مدعی بودن. بعد تو نُخَیله یه تعداد کمی اومدن برا جنگ و جهاد. علی دلش شکست. ندا داد: یا اشباه الرجال و لا رجال! شما مرد نیستین شبیه مردین.

موظب باشیم از همین متلک آقا عبرت بگیریم و بدونیم داریم واسه ولایت و امر رهبری کم میذاریم. شعار تنها فایده نداره. هر وقت امر ولی حق رو لبیک گفتیم مشمول اشباه الرجال و لارجال نخواهیم شد!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

یک تأمل!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ق.ظ

یک لحظه روی این صحبت های آقا تامل کنید:

 "شما ببینید امروز وسائلى که براى اغواى دل جوانها هست، چقدر است؛ قابل مقایسه‌ى با گذشته نیست. این ماهواره‌ها، این اینترنت‌ها، این انواع و اقسام وسائل ارتباطات، اینها دلها را اغوا میکند، جذب میکند، از راه به در میبرد، انگیزه‌هاى معنوى را در انسان سست میکند، شهوات را در انسان بیدار میکند. با وجود همه‌ى اینها، این مجالسى که اشاره شد و شما دیدید، اکثرشان همین جوانهایند. بعضى اوقات شاید ظواهرشان هم نشان نمیدهد که اینها دل در گرو محبت الهى دارند، اما دارند؛ مى‌آیند، با خدا حرف میزنند، اشک میریزند. اشک آنها مایه‌ى غبطه‌ى انسان است. انسان نگاه میکند، مى‌بیند این جوان آنجا نشسته، همین‌طور اشک بر روى چهره‌ى او جارى است. انسان به حال اینها غبطه میخورد. اینها دلهاشان پاک است، اینها صافند، نزدیک به خدایند؛ همین، مایه‌ى نصرت است؛ «هوالّذى ایّدک بنصره و بالمؤمنین».. 17/6/90"

رهبر مملکت که خودش مرجع تقلیدی عظیم الشان و جهانیه داره به حال جوونی غبطه میخوره که ظاهرش ممکنه غلط انداز باشه! اینو باید مسئولین فرهنگی جمهوری اسلامی شبی صدبار از روش سرمشق بنویسن!

آی اونایی که دم انتخابات شعار میدین "جوانان را باور کنیم" تا الان از این زوایه به جوونای نسل سوم و چهارم انقلاب نگاه کردین؟ ظاهر جوون، شما رو به اشتباه نندازه. زود دور جوونای مملکت خط نکشین. ببینین وقتی عرصه براشون باز میشه چه دل نرم و زلالی دارن! حالا مسئول فرهنگی که داری تو جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا نون میخوری آیا یه بار دل این جوونا رو نشونه گرفتی؟ یه بار حرفی زدی که از دلت برخاسته باشه و رو دل جوونای پاکمون بشینه؟

مسئول فرهنگی ما تو هر اداره و نهاد و موسسه و هیئتی هست یاد بگیره وظیفه ش فقط ورق زدن بخشنامه ها و عمل به وظایف اداری اونم برا ارائه گزارش و بیلان کار نیست. هر وقت یه مسئول یاد گرفت شبیه شهدا بشه و برا خدا کار کنه و دلش از روی صداقت و اخلاص واسه دین خدا بتپه، اون موقع به برکت اخلاصش کارا و حرفاش رو دل مخاطب میشینه و اثر میکنه.

دل جوونای انقلاب پاکه. یه مزرعه بکره که باید هنر داشت و بذر الهی توش کاشت. هر مسئولی که به خاطر ریا و خودنمایی قدم برداره و خواسته یا ناخواسته جوونای ما رو نسبت به راه انقلاب بدبین کنه مطمئن باشه کارش چیزی جز خیانت به روح امام و شهدا نیست و دیر یا زود باید در محکمه عدل الهی حساب پس بده

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا