اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

داریم پیشرفت می کنیم!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۰۷ ق.ظ

 

دوست طلبه ای جایی سخنرانی و پرسش و پاسخ داشت. در جواب سوالی گفت: اینطور نیست که در کشور ما اختلاس باشد و در کشورهای بزرگ و متمدن دنیا نباشد. منتها فرقش این است که در کشور ما فقط عده ای دستشان در جیب مردم است و می خورند، اما در آن کشورها همه با هم دستشان در جیب مردم است و دارند می خورند!!

 

راستش را بخواهید مدتی است احساس می کنم ما هم یواش یواش داریم به جرگه کشورهای بزرگ و متمدن دنیا ملحق می شویم!smiley

  • سیدحمید مشتاقی نیا

به امید اصلاح

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۵۸ ق.ظ

 

کار سپاه و سعید محمد اشتباه بود. تصویر همکاری با یک مفسد اقتصادی، دل دوستان انقلاب را به درد آورد. انتقاد هم حق مسلّم ماست، اما با یک اشتباه دور کسی را خط نمی کشیم؛ به امید اصلاح.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

خودت معجزه ای اما معجزه را قبول نداری؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵ ب.ظ

علم، رقیب معجزه نیست؛ پنجره ای است برای کشف و درک روزنه هایی از عالم اعجاز.

علم، محصول خرد است و خرد و انسان و همه هستی، مصادیقی از معجزات الهی. همین که هستی و فکر میکنی یعنی اعجاز خدایی. آنچه خدا آفرید یعنی اعجاز، آنچه که درباره اعجاز خدا سخن می گوید علم است آنهم با همه نقص ها و فراز و فرودها و آزمون و خطاهایی که در ساحت اراده و فهم بشر، اجتناب ناپذیر است. اینکه بگوییم علم را باور داریم و معجزه را نه، باز هم اعتراف به پذیرش رشحاتی کوچک و کم فروغ از گستره اعجاز الهی است. پیشرفت علم و خروج از رخوت و نخوت و ایستایی، در گرو یومنون بالغیب، ممکن خواهد بود.

کور کوری میکنیم و چهار دست و پا جلو می رویم و اسم هر چه که با لامسه خود شناختیم را می گذاریم علم، اشکالی ندارد؛ اما در برابر راه درازی که مانده و ناپیداهایی که نشناخته ایم، حسّ رقابت و انالرجلی و گردن کشی نداشته باشیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

زیرکانه ترین دعا!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۰ ب.ظ

اس ام اس جدید شکر خدا و امید به خدا 96

 

من مشاور نیستم. گاهی بعضی دوستان لطف دارند زنگ می زنند مشورت می خواهند. مشورت که بلد نیستم اما در حد سنگ صبور می توانم در خدمتشان باشم. بعضی ها گمان می کنند مشکل دارند و کارشان گره خورده است. بعضی ها واقعا مشکل دارند و حرف ها و دردهایشان جگر آدم را ریش می کند و دلش را پریش. انسان ها اگر از دردهای همدیگر خبر داشته باشند درد خود را فراموش می کنند.

کم پیش می آید آدم حواسش جمع باشد و بابت آنچه از نعمت های خدا که می بیند و آنچه که هست و نمی بیند شکر گزار باشد. زیرکانه ترین دعا این است که از خدا بخواهیم ما را در شمار شکر گزاران درگاهش به شمار آورد. این گونه هم در حد بضاعت خود ادب شکر را به جا آورده ایم هم به قاعده "شکر نعمت، نعمتت افزون کند" بهره مان از فضل پروردگار را، عوض همه حاجات ناگفته مان، وسعت بخشیده ایم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

جیب های نانجیب!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۵۳ ق.ظ

گفتم: حاج آقا! در شأن شما نیست با این جایگاهی که منتسب به اسلام و انقلابه واسه یه نو کیسه تازه به دوران رسیده ای که از نظر اقتصادی و اجتماعی تو مردم وجاهت خوبی نداره، نوشابه باز کنی.

جوابش مختصر بود و غیر مفید!

با نگاهی حق به جانب گفت: دفتر، خرج داره!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

بزرگترین دستاورد انقلاب

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ق.ظ

پیام امام خمینی (ره) به مسئولان کشور در خصوص موفقیت در عملیات طریق‌القدس

 

پیام امام به مناسبت آزادسازی بستان و عملیات طریق القدس که به فتح الفتوح مشهور شد، عارفانه ای زیبا از نگاه آسمانی یک رهبر توحیدی به ساحت انسانیت و ظرفیت های معنوی و فطری اشرف مخلوقات عالم در کمال و عروج به منزلگاه عشق و رستگاری است. فراتر از همه دستاوردهای با ارزش مادی که در پرتو نظام اسلامی تحقق یافت، انسان سازی و بالندگی خلفیة الهی بشریت را باید با چشم دل نگریست و لذت برد. 

پیام امام را که با قلم روح و سرانگشتان جان نگاشته شده چندبار بخوانید و حظ ببرید:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای حاج سید علی خامنه‌ای رئیس‌جمهوری محترم اسلامی ایران، تیمسار سرتیپ ظهیرنژاد رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرکار سرهنگ علی صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی، جناب آقای محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

 

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

 

تلگراف‌های شریف که بشارت پیروزی بزرگ قوای مسلح شجاع را بر قوای شیطان آمریکایی صدامیان که با هجوم ظالمانه خود فتح قادسیه را به مرزهای تهی از ایمان به غیب وعده می‌دادند واصل گردید. اتکاء به مسلسل و تانک و غفلت از خداوند قادر و جنود الهی انسان‌ها را به ورطۀ هلاکت و فضاحت می‌کشاند. آنان که رمز پیروزی را مجهز به جهاز شیطانی و میگ‌ها و میراژها می‌دانند و ایمان به غیب و خداوند قادر را به‌حساب نمی‌آورند و دم از «پیروزی قادسیه» می‌زنند و رمز پیروزی قادسیه و مؤمنان صدر اسلام را بازنیافتند و قدرت ایمان و شهادت‌طلبی را نمی‌فهمند باید با شکست مفتضحانه روبه‌رو شوند و گوشمالی الهی ببینند. اینان از پیروزی‌های صدر اسلام که پیروزی ایمان و خون بر شمشیر و قوای جهنمی بود باید عبرت بگیرند. مردم ایران و ارتش و سپاه و بسیج و سایر قوای نظامی و غیرنظامی برای حفظ اسلام و کشور اسلامی و رسیدن به لقاءالله دفاع می‌کنند و فرق است بین این عزیزان و آن گول‌خوردگان که برای مقاصد پلید آمریکا و وابستگان آن به جنگ بر ضد اسلام و قرآن مجید برخاسته‌اند.

 

 آنچه برای این‌جانب غرورانگیز و افتخارآفرین است روحیه بزرگ و قلوب سرشار از ایمان و اخلاص و روح شهادت‌طلبی این عزیزان که سربازان حقیقی ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه هستند می‌باشند و این است فتح‌الفتوح. من به ملت ایران و به فرماندهان شجاع قبل از آنکه پیروزی شرافتمندانه و بزرگ خوزستان را تبریک بگویم، وجود چنین رزمندگانی که از دو جبهه معنوی و صوری و ظاهر و باطن از امتحان سرافراز بیرون آمده‌اند، تبریک می‌گویم. مبارک باد بر کشور عزیز ایران و بر ملت شریف ایران که چنین رزمندگانی قدرتمند و عاشقانی چنین محو جمال ازلی و سربازی چنین دلباخته دوست که شهادت را آرزوی نهایی خود و جانبازی در راه محبوب را آرمان اصیل خویش می‌دانند. افتخار بر رزمندگانی که جبهه‌های نبرد را با مناجات خویش و راز و نیاز با محبوب خود عطرآگین نموده‌اند. فخر و عظمت بر جوانان عزیزی که در راهی قدم برداشته‌اند و پاسداری از مکتبی می‌کنند که شکست‌ناپذیری و سرتاپا پیروزی است و ننگ بر آنان که در راهی جان خود را هدر می‌دهند و عرض و آبروی خود را می‌برند که پیروزی‌شان شکست و زندگی‌شان ننگ‌آفرین است. این‌جانب از فرماندهان محترم و رزمندگان عزیز قوای مسلح نظامی و انتظامی ارتش و سپاهی و بسیج مستضعفان و ژاندارمری و شهربانی و عشایر محترم و نیروهای نامنظم و مردمی تشکر و قدردانی می‌کنم. درود بر شما و همۀ آنان که برای اسلام و کشور عزیز خود حماسه می‌آفریند از خداوند تعالی پیروزی نهایی رزمندگان اسلام و سلامت و سعادت همگان را خواهانم.

 

 
والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته
روح‌الله الموسوی الخمینی
8 /9 /1360

  • سیدحمید مشتاقی نیا

جنتلمن های مذاکره

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶ ق.ظ

آن جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند؛ آنها همان افراد هستند تفاوتی نمی کنند، فقط لباس خود را تغییر می دهند. دست چدنی دارند که پوشش مخملی را بیرون می آورد و خود را نشان می دهد و گرنه باطن همان باطن است و هیچ تفاوتی ندارد؛‌ آنها نمی توانند کسانی باشند که به آنها اطمینان کنیم. رهبر معظم انقلاب

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

دیپلماسی سلیمانی

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی بود

 

یکی از وجوه شخصیت حاج قاسم که نیازمند تالیف آثار پژوهشی است دیپلماسی او در ارتباط با روسای کشورهای مختلف جهان و نقش سیاسی او در تغییر تحولات منطقه است.

جالب است بدانیم قاسم سلیمانی، آزادگان سرافراز را الگوی سفرای نظام اسلامی می داند.

او در سال 94 در فرازی از نامه اش خطاب به احمد یوسف زاده نویسنده کتاب آن 23 نفر که با موضوع ایستادگی و غیرت اسرای نوجوان ایرانی نگارش شده بود با طعنه به بعضی دیپلمات ها می نویسد:

"... ای کاش سفیران در قصرهای مجلل نشسته کشورمان، این سفیران در قفس گرفتار شده را ببینند و چگونه سفیر بودن را بیاموزند..."

  • سیدحمید مشتاقی نیا

در حاشیه بازداشت شهردار ساری 3

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۵۸ ب.ظ

p5yz_b904c62b-afd2-4c00-b428-54824761be98.jpg

 

عزیزم! هیچ کس بابت فساد خوشحال نمیشه اما بابت کشف فساد همه خوشحال میشن و به باعث و بانی دفاع از حقوق مردم درود میفرستن.
اگه میشه درباره انتخابات ریاست جمهوری امریکا صحبت کرد حتما میشه درباره وقایع شهرهای خودمون هم حرف زد.
از قوه قضاییه بابت برخورد با متخلفین در هر نقطه ای از کشور تشکر میکنیم.
به شما دوست عزیز هم یاداور میشیم اون بابایی که با دامن زدن به اختلافات پوچ ناسیونالیستی دنبال قهرمان سازی از خودش بود بخاطر پرونده تخلفات مالیش در شرف بازداشت قرار داره.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

در حاشیه بازداشت شهردار ساری 2

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ

دوستی تذکر داد که درباره کارپرداز بازداشت شده شهرداری ساری اشتباه نوشتی. او قصاب بود، رفتگر بود، آبدارچی شهرداری شد، به کارپردازی آمد و مدتی بعد با عنایت حضرات شد مسئول کارپردازی!!

این سیر البته خودش نشانگر نوعی رانت است؛ اما واقعا موضوع اصلی بحث این نیست. موضوع شهامت قوه قضاییه و دادستانی مرکز استان در برخورد با تخلفات مالی و ... شهردار و تعدادی از معاونان و اعضای شورای شهر است. پرونده ای گسترده که دامنگیر مدیریت سابق شهرداری نیز خواهد شد. موضوع اصلی اراده نهاد عدالت در احیای حقوق عامه و تضمین سلامت اداری است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

در حاشیه بازداشت شهردار ساری

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

بازداشت عباس رجبی، شهردار ساری، انتهای پرونده تخلفات شهرداری نیست. 

پس از برخورد قاطع دادستان جوان مرکز استان با بعضی اعضای شورای شهر ساری، چند روز گذشته معاون کارپردازی شهرداری نیز دستگیر شد. برای خیلی ها شاید جالب باشد که بدانند این فرد مدتی در قصابی مشغول به کار بوده و همکاری او با شهرداری صرفا در قالب جمع آوری زباله در سواحل فرح آباد قرار داشت که ناگهان با عنایت ویژه شهردار، به مسئولیت کارپردازی اداره منصوب شد! امروز اما شهردار و معاون مالی او و یکی دیگر از مسئولان مالی شهرداری ساری نیز دستگیر و برای پاسخگویی به تخلفات خود راهی زندان شدند.

بازداشت عباس رجبی، انتهای پرونده تخلفات شهرداری نیست. او راه مدیران سابق را طی کرد که به این منزل رسید. پنجه قانون به زودی میز بعضی مسئولان گذشته شهرداری را حتی اگر در جایگاهی کشوری قرار داشته باشند خواهد لرزاند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

پاییز زیبا

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ب.ظ

سلام بر پاییز

همینک/ قم/ پردیسان

 

bov5_1e5c00aa-4f1b-4350-8b23-f7162c65fe3f.jpg

09zd_406bca28-7301-47c4-8850-f7d3b427b87c.jpg

frx2_c9cb342b-5cad-438b-aed8-2a3df1754474.jpg

eo0z_9318b0c5-b577-47e1-8561-3d40a791ebe9.jpg

5d0_00bbeccf-4fcf-4a44-b22a-caa2187ce22b.jpg

mbk_fc1bc41b-9952-4b4a-a750-c41b0c4e5be4.jpg

wzov_8932db08-37b6-4637-a81e-4f48c36c2997.jpg

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

پز دموکراسی

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱ ب.ظ

مشکلی با این ندارم که مجلس نتواند رییس جمهور را استیضاح کند، وزیری را به زیر بکشاند، در برابر عدم تمکین دولت نسبت به قوانین وضع شده، دست و پا بسته باشد، از مهم ترین تصمیمات کشور مثل برجام، قرارداد با چین، افزایش نرخ بنزین و ... بی خبر باشد، لایحه بودجه بدون تصویبش به اجرا در بیاید. نمایندگان هم مثل ما وبلاگ نویس ها صرفا از دغدغه ها و آمالشان بگویند و ...

اما با این موضوع مشکل دارم که چرا باید میلیاردها تومان سرمایه مملکت خرج وجود قوه ای شود که بود و نبودش تفاوت چندانی ندارد؟ باور کنید قصد طعنه و کنایه ندارم. معتقدم بودجه سنگین برگزاری انتخابات و تشکیل جلسات مجلس را بدهیم چند کارخانه بزنند برای رفع معضل بیکاری و ارتقای سطح رفاه عمومی و ... به ثواب و صواب نزدیک تر است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

تذکر طلبگی به علی دایی

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۶ ب.ظ

علی دایی، انسانی شریف و با شخصیت بوده و تقیّد او به نماز و دستگیری از فقرا زبانزد همگان است.

حالا وسط اخبار مربوط به سرقت گردنبند طلای او و دستگیری آقا دزده و ارادت او به علی آقا و ... جای یک تذکر طلبگی هم خالی است که یک وقت کسی اشتباهی فکر نکند استفاده از طلا برای مردان مجاز است. 

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

وسط یک دعوا

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۰۶ ب.ظ
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نه همین لباس زیباست...!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ب.ظ

akhondi.eslami.1

 

حتی تغییر وزیر راه و شهرسازی در دولت روحانی هم نشان داد که مدیریت آخوندی، مدیریت اسلامی نیست!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

کدام یک خطرناکترند؟

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ق.ظ

سید کمال حیدری — ZtoonZ

 

سید کمال حیدری گاه حرفهایی می زند که موجب تضعیف اندیشه مذهب و جایگاه دین می شود. جامعه مدرسین و بسیاری از علما در برابرش قد علم کرده اند.

حسن روحانی با حرف ها و کارهایش موجب بی اعتمادی به نظام حاکمیتی دین و اساس روحانیت می شود؛ اما صدایی از حضرات شنیده نمی شود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

او ضحاک بود و شما گریان!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۳۴ ب.ظ

بعضی مسئولین هیچ فرقی با ضحاک مار دوش ندارن. اون باید هر روز مغز دو جوانو میداد مارها بخورن تا حکومتش مستدام بمونه. بعضی آقایون هم برای اینکه قدرت دست دامادها و آقازاده ها و خواهر زاده ها و... شون بچرخه باید مغزها و استعدادهای این مملکتو ذبح کنن تا اوضاع به کامشون باشه. شیطان روی دو کتف ضحاکو بوسیده بود، حالا وسط پیشانی بعضی حضراتو بوسیده.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

برسد به دست جوانان فرانسه

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ

Message du Guide suprême suite à l’offense d’un hebdomadaire français au Saint Prophète de l’Islam

 

Message du Guide suprême suite à l’offense d’un hebdomadaire français au Saint Prophète de l’Islam

Le péché grave et impardonnable d’un hebdomadaire français pour l’offense à la personnalité lumineuse et céleste du Grand Prophète de l’Islam (SAWA) a révélé, une fois de plus, l'hostilité et la rancune malveillante des organisations politiques et culturelles du monde occidental vis-à-vis de l’Islam et de la communauté musulmane. Le prétexte de "la liberté d’expression" invoqué par certains hommes politiques français pour ne pas condamner ce grand délit est totalement inacceptable, erroné et démagogique. Ce sont les politiques profondément anti-islamiques des sionistes et des gouvernements arrogants qui sont à l’origine de ces actes hostiles qui se produisent de temps à autre. Dans les circonstances actuelles, cet acte pourrait également servir un autre motif: celui de détourner l'esprit et l'attention des nations et des gouvernements de l’Asie de l’Ouest des plans maléfiques que les États-Unis et les sionistes ont en tête pour cette région : Tout en maintenant leur vigilance sur les enjeux de cette région sensible, les nations musulmanes - en particulier les pays de l’Asie de l’Ouest - ne doivent jamais oublier les animosités des politiciens et des dirigeants occidentaux contre l’Islam et les musulmans.

"Et Allah a le plein pouvoir sur Ses affaires" [Le Saint Coran, 12: 21].

Sayed Ali Khamenei

8 septembre 2020 »

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

درد دل با رهبری!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ

آقاجان! وسط این گرونی و در هم بر هم بودن اوضاع اقتصاد و معیشت و سلامت، برای مایی که اهل شورش و اغتشاش نیستیم، تنها دلخوشی مون فحش دادن به مسئولین بود که اونم شما از ما گرفتی! smiley "تشفی دل مومن" که جزء مستثنیات غیبته اینجا کاربرد نداره؟! 

البته دوستان توجه داشته باشن که فحش علنی به مسئولین گناههwink

حالا گذشته از شوخی، ما به احترام آقا همین چن تا فحشی که روزانه نثار مسئولین میکردیم و دلمون خنک میشد رو انشاءالله کمترش می کنیم؛ اما مسئولین هم مرد باشن و اینقدر به مردم توهین نکنن. بالاترین توهین به هر انسانی اینه که در موقعیتی قرار بگیره که شأنش نیست و خجالت زده و شرمنده و درمونده بشه crying

  • سیدحمید مشتاقی نیا