اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

گرامیداشت نخستین سالگرد فیلتر اشک آتش

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ


سال گذشته در چنین روزهایی وبلاگ اشک آتش فیلتر شد. آن زمان که مصادف بود با اعتصاب غذای طلبه سیرجانی در زندان اوین، مطلبی نوشتم و از دوستان این طلبه عدالتخواه خواستم تا به دلیل ارتحال شهادت گونه! وی خاطرات خود را برای درج در کتابی به یاد آن روحانی مبارز واقعی برای من ارسال کنند. زیر مطلب هم با خط درشت تاریخ یکم اسفند را نوشتم تا هر آدم کوری هم متوجه بشود این مطلب منتشر شده در بهمن ماه که ذیل آن تاریخ اسفند درج شده، از اساس غیرواقعی و سرکاری می باشد.

ساعاتی بعد از درج این مطلب حجت الاسلام رسایی تماس گرفت و ظاهراً پیغام نهادی را رساند تا مطلب را از وبلاگ حذف کنم. من هم به احترام ایشان مطلب را حذف کردم. طبق تبصره یک ماده بیست و یک جرایم رایانه ای، دیگر دلیلی برای فیلتر وبلاگ وجود نداشت؛ اما باعث و بانی فیلتر وبلاگ، کار خودش را کرد تا ما یکبار دیگر بفهمیم قانون خوب است ولی برای همسایه.

جالب اینکه فرد دیگری همزمان از نهادی در تهران تماس گرفت و انتقاد کرد که چرا در مطلبی دو تن از مقامات آن نهاد را دو شغله خواندم. وی البته قبول داشت که آن دو مسئول دوشغله هستند ولی حرف حسابش این بود که چرا به این مسئله پرداخته ام. ایشان بنده را به بی سوادی متهم کرد و بنده هم به طور متقابل از مراتب فضل و علم ایشان تقدیر نمودم!

بگذریم. اشک آتش فیلتر شد تا به یاد بیاورم در زمانه ای که روحانیون فتنه گری چون هادی غفاری می توانند آزادانه به فعالیت های مخرب و ضدامنیتی خود ادامه بدهند برخورد با بچه های حزب الله یعنی اثبات صحت راه و منش آنان.

باعث و بانی فیلتر وبلاگ که امضایش پای بسیاری از برگه های منجر به برخورد با نیروهای ارزشی، دیده می شد، اندکی بعد از مسئولیت پرطمطراق خود خلع شد و به پستی اداری در تهران منتقل گردید. امیدورام اکنون که این متن را می خواند فهمیده باشد لزوماً همه بچه های حزب اللهی بی کس و کار نبوده و به راحتی از کیش و مات کردن حریف، منصرف نمی شوند. امیدوارم فهمیده باشد انتقام شکست مقتدای خود در انتخابات 84 را دیگر از نیروهای جان برکف انقلاب نگیرد.

اشک آتش2، اینک همان راه اشک آتش را ادامه می دهد. انشاءالله که همواره در مسیر دفاع از آرمان های امام و شهدا باقی بماند. فیلتر دور از تدبیر وبلاگ اشک آتش، مجال تازه ای را برای بیان واقعیات تلخ برخی مراکز تصمیم گیر ایجاد کرد که پیش از این شاید زمینه اش وجود نداشت.

از خوانندگان عزیز و دوست داشتنی اشک آتش2 که همواره با نقدها و نظراتشان در راه رشد و غنای محتوایی وبلاگ کوشیده و همرزم مجازی خود را از دعای خیر خویش محروم نساخته اند تشکر می کنم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">