اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مرد، زن، دعوا

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۴۳ ب.ظ

برای جلوگیری از دعوای زن و شوهر چه کنیم؟

 

ساعت ۹ شب دوشنبه ۶ شهریور پسر جوانی وارد رستوران فست فودی در بلوار فردوس شد. چند مشتری داخل مغازه بودند و مرد جوان در حالی که چاقویی به‌دست داشت، نه تنها مشتری‌ها، بلکه پرسنل فست فود را نیز با تهدید بیرون کرد.

او زن میانسال صاحب فست فود را به گروگان گرفت. نهایتاً با دخالت پلیس این ماجرا به اتمام رسید.

با ورود به مغازه، مشخص شد ستاره از سوی مرد جوان مورد اسید پاشی قرار گرفته بنابراین برای درمان به بیمارستان منتقل شد. متهم نیز در تحقیقات گفت: مدتی است که عاشق این زن شده‌ام اما وقتی به خواستگاری‌اش رفتم جواب رد داد. گفت تو ۲۰ سال از من کوچک‌تری یا اینکه می‌گفت من بچه دارم و بچه هایم دوست ندارند ازدواج کنم و تو جای بچه من هستی.

 

مردها گاهی مثل یک بچه ضعیفند و دل می بازند. مرد جوان بخت زندگی خودش را با چند نگاه گره زد به زنی که سن مادر اوست و چند بچه دارد.

مردها دوست دارند به آنچه که میخواهند حتماً برسند و اگر نرسند گاهی برخوردهای عصبی و تند و لجوجانه دارند. خواهر بزرگواری دیروز در وبلاگش نوشت چرا پسرها اینقدر به خصوصی او پیام داده و دعوت به آشنایی و دیدار و دوستی می کنند و تا جواب رد میشنوند فحش میدهند؟ 

مرد تنوع طلب هرز پسند هم دوست ندارد غرورش نادیده گرفته شود ولو آنکه میداند از مدار منطق خارج شده و درخواستی زیاده خواهانه دارد. به همان اندازه که گاهی بعضی خانمها با مکر و حیله و ناز و کرشمه به دنبال مقصود و ارضای نفس هستند بعضی آقایان هم با قلدری و دعوا و طلبکاری میخواهند به هدفشان برسند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

ازدواج

اشک آتش

خواب زدگی

عفاف

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">