اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

جنبه داشته باشید

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

سعیدیسم‎ (@saeedism_iri) • Instagram photos and videos

 

ما مشکل تنگ نظری داریم. مربوط به جناح خاضی هم نیست. قدرت شیرین است. بارها دیده شده مسئولان از خطای عده ای که کینه دین و انقلاب دارند به سهولت عبور کرده اما در مقابل خطا یا اختلاف نظر و سلیقه نیروهای خودی بدترین جرایم و تنبیهات را اعمال کرده اند. چرا؟ چون احساس میکنند سر اصول دین و انقلاب می شود معامله کرد یا کوتاه آمد اما سر میز و صندلی، نه!

دوگانگی در سیاستها باعث بدبینی مردم و نیز جامعه مومنان شده است. نمونه هایش زیاد و شرحش مفصل است که الان نمیخواهم وارد آن شوم. نمی شود هر جا دلمان خواست و کارمان راه افتاد دم از اسلام و احکام شرع و قانون بزنیم هر جا به نفعمان نبود دور احکام و فتاوای مراجع را خط بکشیم. این رویکرد غلط در بسیاری از ما وجود دارد اما وقتی در مسئولان و سیاستهای نظام دیده شود باعث سرخوردگی مردم و جوانان انقلابی خواهد شد. وضعیت می شود همین که دم از اسلام می زنیم اما بانکداری ما، اقتصاد ما، خودروسازی ما، معماری و شهرسازی ما، نظام آموزش ما و ... اسلامی نیست.

اهل دنبال کردن هیچ یک از کانالهای مجازی نیستم جز کانالهای معدودی که مربتط با بعضی رفقاست. به طور متفرقه مطالبی که در کانالهای مختلف منتشر شده و به دستم میرسد را می خوانم. کانال سعیدیسم یکی از پخته ترین و دغدغه مندترین کانالهایی است که به طور خودجوش (پاجوش)! و بی اعتنا به وعده و وعید باندهای قدرت و به دور از شیطنت های ناشی از وسوسه شهرت و شهوت به دفاع از مبانی اسلام و انقلاب و پیگیری تمدن مبتنی بر احکام شرع پرداخته است. بسته شدن این کانال اگر نگوییم ادامه روند انتقام گیری طیف بازنده دیکتاتوری رسانه ای تحمیلی بابت فاصله گرفتن جوانان مومن انقلابی از پدرخوانده ها و چنارهای پیر و فرتوت، اما به یقین بیانگر تنگ نظری سردمداران عرصه سیاست و فرهنگ و قدرت است. این کارها را می کنید مردم حاضرند حتی با هزینه گزاف به خرید فیلترشکن روی آورده ولی دل به سکوهای مجازی تولید داخل نسپارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">