اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پول نداری، دختر بازی نکن!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۳:۴۸ ق.ظ

photo_2023-01-24_02-13-12_oqja.jpg

 

اخیرا فیلم کوتاهی پخش شده از معاشقه و رفتار خلاف عرف یک پسر و دختر جوان و احتمالا دانشجو در اتوبوس درون شهری که به گمانم در گروههای مجازی دیده باشید.

مشابه آن را یک بار از نزدیک شاهد بودم. رفتار پسر و دختر در منظر عموم، واقعا زننده و غیرقابل تحمل بود. رفتم طرف پسر و با تشر گفتم:

بدبخت! اگه پول نداری دختربازی نکن! وقتی گدایی نمیتونی یه اتاق مسافر خونه رو اجاره کنی برا کثافت کاریت غلط اضافه میخوری میری دنبال دختر مردم و...

منتظر بودم واکنش اشتباهی نشان بدهد جهاد تبیین را رویش پیاده کنم که دیدم عاقل بود و حرفی نزد.

اما

حقیقت آن است که عفاف مهمتر از حجاب بوده و اساسا حجاب زمانی ارزش دارد که مقدمه عفاف باشد.

حفظ و تقویت عفاف در جامعه اسلامی هم تا حدود زیادی بر میگردد به ضرورت تشکیل خانواده. کما اینکه در آشوبهای اخیر هم مشخص شد اغلب آنها جوانک هایی مجرد بودند با شعارهای جنسی و مطالباتی در محدوده شکم و حومه.

واقعیت آن است که نظام اسلامی فراتر از حفظ ظواهر، برنامه ای برای توجه به نیازهای درونی و طبیعی جوانان ندارد.

فردی که در دوره نوجوانی و گاه به دلیل دسترسی به فیلمها و تصاویر محرک در دوره کودکی به سن بلوغ می رسد اما به خاطر نظام غلط و طولانی آموزش، سالهای سال باید مجرد باقی مانده و بعضا تا سی سالگی امکان ازدواج نداشته باشد خیلی باید کارش درست باشد که قبح گناه را نشکسته و در سراشیب تمنیات نفس به ورطه ابتذال و فساد اخلاقی کشانده نشود.

شاهکار جمهوری اسلامی نه تنها بی توجهی به بستر سازی فرهنگی و آموزشی برای ازدواج است که حتی با ایجاد اختلاط جنسی در اوج فوران شهوات غریزی مقدمه تباهی را نیز ایجاد می نماید.

اتاق فکر فرهنگی نظام باید فراتر از مساله حجاب به فکر رفع نیازهای واقعی جوانان باشد. انسان همانطور که به آب و غذا و خواب و رفع حاجت نیاز دارد به ازدواج و موانست با جنس مخالف نیز نیاز دارد که عدم بسترسازی برای تحقق مشروع آن زمینه ارضای نامشروع و در نهایت از بین رفتن بنیان خانواده بوده و از هم پاشیدگی امت را در پی خواهد داشت.

با حذف دروس زائد، کاستن از مدت سربازی، ایجاد اشتغال و فرهنگ سازی، مقدمه کاهش سن ازدواج و تقویت عنصر دین در نهاد اجتماع را فراهم آورید.

نظرات  (۱)

(واقعیت آن است که نظام اسلامی فراتر از حفظ ظواهر، برنامه ای برای توجه به نیازهای درونی و طبیعی جوانان ندارد.)

شاید واقعا نمی خوان کاری کنن

شاید واقعا می خوان جامعه همین سبکی پیش بره.......

منم در مطلب " به وضعیت فیلترینگ معترضم" در این باره نوشتم

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">