اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران در یک اقدام ارزشی به کاروان پیاده حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی شهرستان بابل پیوست و در دیداری صمیمی به این زائران خدا قوت گفته و مسافتی را با پای پیاده همراه با عاشقان کوی خمینی پیمود.

به گزارش شلمچه نیوز، کفاشیان در جمع کاروان پیاده با سخنان کوتاهی گفت: سال های سال است که می بینیم شما با پای پیاده  به حرم مطهر امام خمینی می آیید که این نشان از عشق به مردم و عشق به انقلاب، عشق به امام و رهبری است و واقعا به شما عزیزان خسته نباشید می گویم و خوشالیم که شما با این روحیه و نشاطی که دارید می بینیم ما را دلگرم می کنید که باید کار و تلاش بیشتری داسته باشیم از همه شما تشکر می کنیم و کوچکتر از آنم که در خدمت شما باشم امیدوارم قدردان زحمات شما باشم.

 

شلمچه نیوز

 

در حاشیه این دیدار وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص علت این دیدار گفت:

این اقدام ما واقعا دلی است من این صحنه را که می بینم یاد راهپیمایی روز اربعین در کربلا می افتم و من خودم در آن راهپیمایی چند بار شرکت داشتم و می دیدم مردم با عشق و نیت قلبی شرکت می کنند اینها ارزش دارد. امروز هم که اینجا آمدیم به یقین می رسیم که این حرکت دستوری و فرمایشی نیست، مادی و اداری نیست بلکه معنویت و علاقه قلبی به امام است و سربازان واقعی امام و رهبری هستند و من با افتخار مسیر کوتاهی را با این عزیزان طی می کنم که راهپیمایی اربعین کربلا برای ما تداعی می شود.

وی ادامه داد: امام نهالی را در دل مردم کاشته که این نهال با اسلام بوده است و با اسلام آبیاری شده و به همین دلیل مردم به امام عش و دلدادگی دارند.

 

آقای  کفاشیان این اقدام ارزشی شما را تحسین می کنیم اما از فوتبال چه خبر؟

فوتبال هم الحمدالله پیش می رود و همه سعی و تلاشمان این است که در مجامع بین المللی افتخار کسب کنیم.

 

آقای سپ بلاتر استعفا دادند و شما هم یکی از حامیان وی بوده اید در این خصوص توضیح دهید

ما حمایت کردیم و رأی هم آورد اما فشارهای سنگینی که به او وارد شد مجبور شد استعفا دهد ولی دلایل دیگری را نمی دانم و قطعا کسان دیگری که می آیند انشاالله برای فوتبال کار کنند.

 

با استخدام آقای کی روش توانمدی های فوتبال کشورمان به نمایش در آمده و بهتر بگوییم فوتبال ما را در جهان بهتر دیدند، وضعیت آینده فوتبال را چگونه می بینید؟

ما همیشه سعی کردیم مربی خوبی را در خدمت بگیریم تا بتواند دانش خوبی را به فوتبال کشورمان تزریق کند و تیم ما را هم جوان کند و سرمایه گزاریباشد برای آینده فوتبالما تا انشاالله در میادین بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

کفاشیان در خاتمه خصوص لیگ برتر فوتبال در فصل گذشه گفت: با اینکه در زمینه مالی مشکل داشتیم اما لیگ خوبی داشتیم و نسبت به سالهای گذشته پیشرفت داشتیم و این پیشرفت  می تواند به فوتبال ملی کمک کند.

 

 شلمچه نیوز

 

 شلمچه نیوز

 

 

شلمچه نیوز

 

شلمچه نیوز

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">