اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مافیای خودروسازی

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۴۷ ق.ظ

وضعیت صنعت خودروسازی در ایران با ۹ هزار کشته در یکسال – DW – ۱۳۹۹/۳/۲۷

 

وزیر صمت یک روز قبل از جلسه استیضاح در مصاحبه ای از عملکرد شرکتهای خودرو ساز زبان به گلایه گشود و این پیام را به مخاطب منتقل کرد که خودروسازی اگر چه زیر مجموعه وزارت اوست اما عملا اختیاری برای کنترل و نظارت بر آن ندارد.

پیش تر اما رییس جمهور، نمایندگان مجلس، قوه قضاییه، سازمان بازرسی، نیروی انتظامی و حتی مقام معظم رهبری نیز از وضعیت خودروسازی در کشور انتقاد کرده بودند.

بی ثمر بودن نقدهای مسئولان به صنعت شرمگین خودروسازی حاوی پیامی مهم به مردم است که شائبه وجود دوگانگی در حاکمیت را تقویت می نماید. گویی دولت دیگری ورای نظام دیوانسالار کشور در خفا مشغول فعالیت است که حاکمیت مشهود و رسمی یارای کنترل و مدیریت آن را ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">