اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

انقلابی گری مدیریت شده

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ

روز قدس یا 22 بهمن اگر بخواهی تظاهراتی جداگانه راه بیندازی، یا حتی هوس کنی ماشین تبلیغات ویژه ای را ترتیب داده و شعارهای انقلابی را آن طور که باید سر بدهی، نصیحتت می کنند و شاید یقه ات را هم بگیرند که راهپیمایی برای خودش متولی دارد. قبل از انقلاب که نیست هر کس برای خودش حرکتی انقلابی راه بیندازد. شما باید با ما هماهنگ باشی و با متولی برنامه همراهی کنی.

عدالتخواهی هم همین وضع را دارد. زود یقه ات را می گیرند که به تو چه مربوط است جو می دهی و اذهان آرام عموم را مشوش می سازی؟ عدالت برای خودش متولی دارد و قرار نیست هر کس برای خودش مستقلا کاری را در راستای تحقق عدالت انجام بدهد. گزارشت را مخفیانه بفرست و برو و با نتیجه کاری نداشته باش و رسانه ای نباش. متولی عدالت خودش هر چه صلاح می دند باید با او همراه باشی.

جالا می رسیم به مبحث شیرین محرومیت زدایی و خدمات عمومی به مستضعفان.

می گویند شما با متولی خدمت به خلق و محرومیت زدایی چه کار داری؟ خودت باید وظیفه ات را بشناسی و به آن عمل کنی. خودت باید راه بیفتی و بروی به دورافتاده ترین مناطق این کشور جاده ای، حمامی، مدرسه ای چیزی بسازی. پولش را هم خودت باید تهیه کنی. همه کارها را که نباید متولی آن انجام بدهد. انقلابی باش برادر! جهادی باش!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">