اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

وقتی خودت سرباز دشمنی!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

سواد رسانه را سید مرتضی آوینی داشت که میگفت مقهور ابزار غرب نباشید. بجنگید اما در دامنه ماهیات و با اولویت تغییر در زمین بازی دشمن.

الان عزیزانی که دکان و دستگاه سواد رسانه باز کرده اند صرفاً یک حرف برای گفتن دارند: لزوماً آنچه را که در رسانه میشنوید و میخوانید و می بینید باور نکنید. حرف درستی است اما سواد که به این نمی گویند.

رسانه ابزار تهاجم فرهنگی است. هدف از تهاجم فرهنگی چیست؟ نادیده گرفتن حدود اخلاق و شرع و تهی شدن از هویت ملی و دینی.

دشمن میخواهد بین ما اختلاف بیندازد. دشمن میخواهد ما از خدا نترسیم و مال شبهه ناک بخوریم. از خدا نترسیم و دروغ بگوییم و تهمت بزنیم. عصبی باشیم. بنیان خانواده مان سست شود. سطحی نگر شویم. دیده شدن را اصل بدانیم. اختلاط و محرم نامحرمی را توجه نکنیم. حوصله مطالعه و تحقیق و تفکر نداشته باشیم. به مجازی اعتیاد پیدا کنیم و... پوک شویم.

اگر دیدیم برای مصاف با دشمن در عرصه رسانه متوسل به تهمت و دروغ و اختلاط و پرخاشگری و خودنمایی و سطحی نگری و فاکتور سازی و زید بازی و ... میشویم بدانیم دشمن به آنچه که هدفش از تهاجم فرهنگی بود، رسیده، خودمان را گول نزنیم که در حال جهاد و تاراندن دشمن هستیم.

"به خدا سوگند! اشتباه می کنید. معاویه از من زیرک تر نیست. او دغل باز و فاسد است. من نمی خواهم دغل بازی بکنم و از جادّه حقیقت منحرف شوم و فسق و جور مرتکب شوم. اگر خدای تبارک و تعالی، دغل بازی را دشمنی نمی پنداشت، در آن وقت می دیدید که زرنگ ترین مردم دنیا، علی(ع) است."

خطبه 191

 

دوری از دنیای حیله گر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">