اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هشدار شدید انصار حزب الله بابل نسبت به ابراز وجود اراذل و اوباش!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

در روزهای اخیر رسانه ای شدن خبر رجزخوانی علنی برخی اوباش بابل و مازندران در سطح کشور بازتاب گسترده ای داشت و لکه ننگی را بر دامان مردم شریف و با فرهنگ شهرستان بابل و استان مازندران بر جای گذاشت. در این خصوص به سه نکته مهم اشاره می نماییم: 

1-  شهرستان بابل از دیرباز به دارالمؤمنین شهرت داشته و علمای طراز اول و دانشمندان و چهره های فرهنگی برخاسته از این دیار همواره زبانزد مردم ایران اسلامی بوده و برگ زرینی را بر صفحات تاریخ علم و فرهنگ این مرز و بوم نقش بسته اند. از این رو تک مضراب هایی از شرارت و پلیدی نباید حسن اشتهار مردم این سرزمین پاک را مورد خدشه قرار دهد. در این راستا لازم است مسئولان قضایی و امنیتی استان نسبت به اعاده حیثیت مردم این دیار اقدامی عاجل و جدی از خود نشان بدهند.

2-  امنیت به عنوان زیرساخت توسعه همه جانبه، یکی از بالاترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عاملی استراتژیک در پیشرفت کشور محسوب می شود که شکّی نیست درجه اهمیت آن، بدخواهان انقلاب اسلامی را ترغیب به نقض آن می نماید. هنوز از خاطرمان نرفته است که چند سال پیش، قاضی القضات ایران اسلامی در هشداری که بارها از رسانه های تصویری و شنیداری و نوشتاری منعکس گردید، ارعاب حتی با سلاح سرد در جامعه را مصداق حکم محارب دانست و وعده اشدّ مجازات را برای اوباش یاغی و قانون شکن مطرح نمود. درباره یکی از عربده کش های زورگو و اوباش نامی این خطّه، دردمندانه باید گفت که به رغم چندین بار دستگیری و ارتکاب شرارت هایی که هر یک به تنهایی می توانست مستوجب عقابی عبرت آموز باشد، باز هم شاهد سوءاستفاده او از پیچ و خم های قانونی و احیاناً اعمال نفوذ بعضی از باندهای قدرت و در نتیجه، آزادی تأسف آور و خسارت بار او بوده ایم. لازم است در این باره بررسی و بازرسی های لازم صورت بگیرد.

3-  به کلیه مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان بابل و استان مازندران هشدار می دهیم در صورت مشاهده هرگونه اهمال و تعلل در شناسایی و مجازات شایسته تهدیدکنندگان امنیت عمومی، بسیجیان و پیشمرگان ولایت و سربازان بی ادعای جبهه حزب الله، بر اساس بند میم وصیت نامه حضرت امام (ره) در اسرع وقت و بی هیچ ملاحظه ای نسبت به تأدیب عناصر هنجارشکن و مزاحمین امنیت و ثبات جامعه اسلامی، اقدامی انقلابی و تاریخی خواهند نمود. 

والسلام علی من اتبع الهدی 

انصار حزب الله شهرستان بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">