اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

منصف باید رد صلاحیت می شد!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ق.ظ

واکنش برادر آزاده مفید اسماعیلی سراجی نویسنده و پژوهشگر فرهنگ ایثار و مقاومت و از مدافعان حرم آل الله به رد صلاحیت حسین منصف:


منصف باید رد صلاحیت می شد!


به برادر خوبم محمدحسین منصف توصیه می کنم قد و بالای خودش را یک بار در آینه حقایق جامعه، ورانداز کند. منصف کجا و خلق و خوی پشت میز نشینی و لابی گری و قدرت گرایی؟ منصف کجا و زد و بندهای سیاسی و جناحی با مافیای قدرت و ثروت؟! 

کجا یک انسان آزاده و ایثارگر که هنوز هم بعد از گذشت چند دهه از عمر انقلاب و دفاع مقدس به عهد جانانه خود با دوستان شهیدش وفادار است جایی در بلبشوی دنیا زدگی و میز پرستی دارد؟ جنس حسین منصف از جنس زمینی های آسمان گریز نیست.

حسین یادگار فرهنگ مقاومتی است که مردان آن با دست های بسته در چنگال دشمن هم آرزوی یک لحظه معامله بر سر باورها و عقایدشان را به دل سیاه دژخیمان باقی گذاشتند. نسل ایستادگی و غیرت و شهادت کجا و اشباح الرجال جیب پرور و عافیت خواه، کجا؟!

در شهر بابل فقط یک نفر برای کاندیداتوری شورای اسلامی شهر، زیادی بود که اتفاقاً همان هم یک پاسدار رزمنده و آزاده و راوی و عامل به فرهنگ ایثار و شهادت بود! این حادثه، یک اتفاق نیست. 

مردم بابل به خوبی از سابقه بعضی از نامزدهای تأیید صلاحیت شده مطلع هستند. مقایسه بین رویکردها و عقاید حسین منصف با این جماعت نورچشمی، نشان از غربت تفکر انقلابی فرزندان راستین خمینی دارد.

در عصر ترویج اندیشه مادی گری و پول پرستی و جاه طلبی، در دوره ای که ارزش انسان ها را به نسبت و میزان ارتباطشان با صاحبان زر و زور و تزویر می سنجد، دنیا برای حاج کاظم های آژانس شیشه ای، قفسی بیش نیست.


 راستی روزت مبارک، پاسدار!


مفید اسماعیلی سراجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">