اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

لبخند بزنید و فاتحه بخوانید

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ق.ظ

 

رحمت خدا بر جواد جلالی نیا جوان پر انرژی و بسیجی با روحیه ای که لبخند، بزرگترین هدیه او به اطرافیانش بود. قبل از آن که شهادت بدهم از جواد جز خیر ندیده ام دلم می خواهد بگویم از او جز لبخند ندیده ام. بمب روحیه بود این پسر. جوان رزمنده و یادگار دفاع مقدس، هنرمند و طنزپرداز دوست داشتنی، کارشناس هوشبری و از پرستاران و امدادگران همیشه آماده و زبده و خط مقدمی، جواد جلالی نیا در راه کمک رسانی به بیماران کرونا به همین ویروس مبتلا شد و بعد از چند روز به دوستان شهیدش پیوست. رحمت و درود خدا و اهل بیت و شهدا بر او باد.

جواد در زمینه عکاسی و نویسندگی نیز فعالیت داشت. شاید بتوان این بسیجی شوخ طبع را مبدع دوبله محلی فیلم های سینمایی با گویش مازندرانی دانست که ایده جدیدی در طنزپردازی به شمار می آمد.

جواد جلالی نیا که تحصیلاتش در زمینه هوشبری بود و در اتاق عمل خدمت می کرد، هر جا حرکتی انقلابی و بسیجی و هیئتی بود و نیاز به حضور اورژانش و تیم درمانی داشت، پای ثابت این عرصه به حساب می آمد. جواد مسئول پایگاه هم بود و پرورش نسل تازه نفس بسیج را یک رسالت فرهنگی تعطیل ناپذیر می دانست. خاطرات زیبایش از دوران حضور در جبهه را سال ها پیش به رشته تحریر درآورد و توفیقی شد برایم که آن را مطالعه کرده و حظّی ببرم. امیدوارم اثر او با کمک دوستان حتما به مرحله انتشار برسد. با تیم های هنری و فیلمسازی نیز همکاری می کرد. خوب است آثار او در این زمینه نیز گردآوری شود.

راستش را بخواهید حیف بود جواد جز با شهدا همنشین شود. بالاخره در راه خدمت، جانش را گذاشت و بر بال ملائک نشست. امیدوارم همان قدری که بر لب دوستانش گل لبخند نشاند قبر و برزخ و قیامتش نیز با تبسمی جاودانه و بهشتی همراه باشد. غفرالله لنا و له و حشره الله مع الشهداء و الصالحین.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">