اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فجر صادق!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ

باسمه‌تعالی

بیانیه‌‌ی شماره‌ی یک

فصل‌الخطاب قانون است!

ضمن تشکر و تقدیر از نگاه آرمان‌خواهانه و عدالت‌طلبانه‌ی همه‌ی عزیزان انقلابی و دوستان عدالتخواه، لازم می‌بینم نکاتی پیرامون پرونده‌ی شکایت ستاد نماز جمعه‌ی امیرکلا از اینجانب را متذکر شوم:

1. توجه به این نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که فصل‌الخطاب ما قانون است و همیشه آن را سرلوحه‌ی کارها و فعالیت خویش قرار می‌دهیم. چرا که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خویش بر عمل مطابق قانون تصریح فرموده‌اند. ایشان در بیانات خویش در دیدار با جوانان در تاریخ 1/2/79 فرمودند: «من به شما عرض کنم که یکى از هدف‌هاى دشمن این است که با تحریک احساسات، در کشور ایجاد ناامنى کند. من قویاًّ توصیه مى‌کنم که به‌خاطر احساسات و به‌خاطر طرف‌دارى از فلان‌کس، مبادا بر خلاف قانون اقدامى شود....»

2. مسئله‌ی پیش‌آمده و پرونده‌ی پیش روی ما، مسئله‌ای درون‌گفتمانی است. این نگاهِ غلطی است که پرونده‌ی مذکور را بین دوست و دشمن ببینیم و بر این مبنا بخواهیم اظهار نظری داشته باشیم. هرچند جای این گلایه وجود دارد که اگر قرار باشد این شیوه در درون جبهه‌ی خودی باب شود و هر منتقدِ دوست‌دارِ انقلاب را به دادگاه بکشانند و با او برخورد قضایی بکنند، درهای نقدپذیری و انتقاد سازنده و خیرخواهانه بسته خواهد شد و همگان ضرر خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است نقد و انتقاد سالم نیز چهارچوب و قواعدی دارد که حقیر نیز در همین راستا و به صورت محترمانه و با رعایت جایگاه امام جمعه محترم امیرکلا، نظرات خود را بیان نمودم.

3. قاضیِ پرونده، دستگاه قضاست. ضمن احترام ویژه به آن دستگاه، نگاه عدالت‌خواهانه و منصفانه، طلب می‌کند که رسیدگی به این  پرونده نیز بدون نگاه به جایگاه طرفین پرونده، به صورت قانونی انجام شود و قانون فصل‌الخطاب قرار گیرد.

4. ضمن قدردانی از عواطف انقلابی دوستان و تشکر از عزیزانی چون حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی(طلبه عدالتخواه سیرجانی)، دوستان نشریه‌ی بنیان، عزیزان انصار حزب‌الله شهرستان بابل، بزرگواران جبهه‌اسلامی عدالتخواه شهرستان بابل، مدیریت محترم وبلاگ اشک آتش2 و عزیزان گمنامی که بدون اسم به حمایت از اهداف اینجانب پرداخته‌‌اند، به نظر می‌رسد شاید استمرارِ پرداختن به حواشی پرونده در رسانه‌ها و فضای مجازی به صلاح نباشد. هرچند حقیر هرگاه تخلفی در مسیر رسیدگی به پرونده و اعمال نفوذ از سوی شاکیان پرونده مشاهده کنم، از سوی مراجع ذی‌صلاح و قانونی پیگیری‌هایم را انجام خواهم داد و گزارش آن، با رعایت موازین قانونی به اطلاع دوستان خواهد رسید.

5. همه باید بر خود واجب بدانیم که جبهه‌ی عظیم انقلاب اسلامی را حفظ و صیانت نموده و دست به دست هم و جانانه در مسیر نورانی ولایت مطلقه‌ی فقیه به پرچمداری علمدار عاشورائیان، حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی حرکت کنیم و مراقبت نماییم تا ذره‌ای خدشه و خلل در این جبهه ‌ایجاد نشود.

عزت مقام معظم رهبری مستدام باد

صادق کیان‌نژاد امیری

18/9/92

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">