اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شهید وحدت

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۲۵ ق.ظ

ایکس شبهه - حال که طرز نماز خواندن شیعه با سنی متفاوت است، آیا خود پیامبر  (ص) چگونه نماز می‌خوانده است؟ (ادبیات و علوم انسانی / تبریز)

 

اسماعیل هنیه، سنی بود. آیت الله سید علی خامنه ای را مقتدای خود و همه مبارزان جبهه مقاومت می دانست.

پیکر مطهرش امروز در تهران در میان شیعیان با شعار یا حسین و یا حیدر تشییع شد. مردم تکه پارچه هایی را برای تبرک به سمت تابوت او گرفته بودند. شهید که شیعه و سنی ندارد.

اسماعیل هنیه فردا اما در دوحه در میان اهل سنت تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. او را باید شهید وحدت شیعه و سنی دانست؛ زیرا قدس مساله اصلی جهان اسلام است و محور اتحاد مسلمین.

مسلمانان با هر گرایش و مسلک اگر بر باورهای مشترک خود جمع شوند به اهداف بزرگی چون آزادی قدس شریف و محو صهیونیستم و امپریالیسم دست پیدا خواهند کرد و برنامه های غارتگرانه دنیای سرمایه داری را ناکام خواهند گذاشت. دشمن این را می داند.

بیخود نیست که رسانه های بیگانه و عناصر مشکوک همواره اصرار بر وحدت زدایی و ایجاد جنگهای مذهبی و قومیتی دارند. دقت کنید! داعش و تشیع لندنی دست در دست هم مخالف محوریت آزادی قدس و مبارزه با آمریکا و اسرائیل هستند.

داعش می گوید شیعه دشمن اصلی است؛ شیعه انگلیسی می گوید سنی!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">