اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

توسعه طلاق و فساد

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۷ ب.ظ

 پوستر عکس شهید سلیمانی منتشر شد

 

قیام مردم ایران بر ضد طاغوت و برهم زدن بازی جهانخوارن، منشأ دینی و خاستگاه فرهنگی داشت. مبدع جنگ نرم در واقع، امام رحمت الله علیه است که بر اساس منطق و استدلال و احیای فطرت های خفته مردم و با ابزار فرهنگی و تبلیغی توانست صفی مستحکم از مستضعفان و محرومان را در مقابل جبهه باطل ایجاد نموده و لشکر استکبار و عوامل داخلی اش را به رغم بهره مندی از سلاح و پول و شکنجه و تزویر و ... در هم بشکند. دشمن با فهم دقیق از این مسأله، تهاجم و شبیخون فرهنگی را به منظور سست نمودن پایه های اعتقادی مردم و تهی ساختن جامعه از هنجارهای ارزشی و در نتیجه، آندلس سازی از جمهوری اسلامی در پیش گرفت که در سایه لطف اهل بیت علیهم السلام و هوشیاری ملت توفیقی به چنگ نیاورد.

 خانواده سالم، زیرساخت تحقق جامعه سالم است. به همان میزان که دشمن با ابزارهای تبلیغاتی و رسانه ای درصدد فروپاشی این نهاد انسان ساز برآمده لازم است جمهوری اسلامی نیز با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی، تربیتی و اقتصادی درصدد تقویت بنیان خانواده بوده و اصل تشکیل خانواده و استحکام بنیان آن را نقطه ای محوری برای رشد معنوی جامعه و دستیابی به آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی بداند.

 راهکار: تربیت و حراست از جامعه توسط مسئولین

"مسئولین همانند پدران جامعه می‌بایست به مسئولیت خود پیرامون تربیت و حراست از جامعه توجه کنند، نه با بی مبالاتی و به خاطر احساسات و جلب برخی از آرا احساسی زودگذر، از اخلاقیاتی حمایت کنند که طلاق و فساد را در جامعه توسعه دهد و خانواده‌ها را از هم بپاشاند. حکومت‌ها عامل اصلی در استحکام خانواده و از طرف دیگر عامل مهم از هم پاشیدن خانواده هستند. اگر به اصول عمل شد، آن وقت همه در مسیر رهبر و انقلاب و جمهوری اسلامی هستند و یک رقابت صحیح بر پایه همین اصول برای انتخاب اصلح صورت می‌گیرد." (وصیت نامه شهید سلیمانی)

  • سیدحمید مشتاقی نیا

خانواده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">