اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بعضی مسئولان هم کشف حجاب کرده اند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ

photo_۲۰۲۳-۰۵-۲۴_۲۳-۰۴-۳۱_42t6.jpg

 

چند روزی از انتشار خبر انتصاب رانتی فرزند 23 ساله سردار مرادی رییس دفتر سردار سلامی به عضویت در هیات مدیره فولاد اکسین خوزستان می گذرد. به رغم انتشار گسترده خبر و اعتراض نیروهای انقلابی عدالتخواه هنوز هیچ توضیح و تکذیبی پیرامون آن منتشر نشده است.

چندی پیش حمید رسایی نسبت به رانت اقتصادی فرزند شمخانی دبیر وقت شورای امنیت ملی افشاگری کرده بود. این خبر هم برای مسئولان اهمیتی نداشت. مشابه این نوع خبرها را بارها پیرامون داماد یا آقازاده فلان امام جمعه و فلان وزیر و وکیل میشنویم و هیچ نهاد نظارتی و بازرسی هم اهمیتی برای آن قائل نمی شود و مسئولی نیز بابت آن احساس شرم نمی کند.

به نظر می رسد بعضی مسئولان هم کشف حجاب کرده اند و دیگر بابت عبور از هنجارهایی که در سالهای آغازین انقلاب موجب ننگ و آبرو ریزی و خجلت بود ابایی نداشته و آن را عادی می پندارند.

علنی شدن تبعیض و رانت و قبیله گرایی، زنگ خطر سقوط ارزشهای اسلامی در طبقه مسئولان و منافی شعائر انقلاب و در تضاد با خون آورد سترگ شهدای عالی مقام است.

جالب است بعضی حامیان حضرات با وقاحت مدعی می شوند که چون فرزندان و دامادهای اصحاب قدرت، قابل اعتماد و امین هستند در مصادر حساس و پول ساز به کار گمارده می شوند! تو گویی جوانان رشیدی که در دفاع از حریم این مرز و بوم از سوریه تا بلوچستان به خاک و خون می غلتند به اندازه بستگان سببی و نسبی مافیای قدرت و ثروت، مورد اعتماد نبوده اند.

تیشه ای که بعضی کارگزاران نظام به ریشه انقلاب و اعتماد مردم میزنند کاری تر از سلاح و خدعه دشمنان است.

نظرات  (۱)

احسنت، خوب گفتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">