اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

باخانمان!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۲۹ ق.ظ

باخانمان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

دختر خانمی که در مشهد توسط خواستگار خود ربوده شده بود با تلاش پلیس آزاد شد.

همزمان دختر دیگری در شمال شهر تهران توسط خواستگارش ربوده شد که پرونده او نیز به سرانجام رسید.

اولی بعد از به هم خوردن رابطه صورت گرفت. جوان خواستگار که مبلغ دو میلیارد تومان برای آزادی گروگان درخواست کرده بود مدعی شد لابد دختر مورد نظر، کس دیگری را زیر سر دارد که رابطه اش را با او به هم زده است.

دختر، مطلقه بود و در خیابان با این پسر جوان آشنا شده و به رغم مخالفت خانواده به ارتباط با او مدتها ادامه داده بود. پسر هیچگاه خانواده خود را برای خواستگاری جلو نفرستاد.

واقعه دوم از طریق فضای مجازی پیش رفت. پسر جوان خودش را خواستگار معرفی کرد. دختر هم خوشحال شد و با او قراری گذاشت که مورد سوءقصد قرار گرفت.

در هر دو ماجرای ذکر شده، خانواده ها از روند ازدواج حذف شده بودند.  نمیگویم نظر خانواده ها و بزرگترها همیشه درست است اما در نظم دهی و ایجاد اعتدال در مناسبات موثر بوده و حضور آنها منجر به احراز اعتماد بیشتر و رسمیت بخشیدن به توافقات خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">