اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آینه و خشت خام

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ


جرم رئیس جمهور اوکراین فقط تکرار یک جمله است : من به آن چه که از نظر غربی ها "ارزش" تلقی می شود تعهدی ندارم.

به دنبال عدم استقبال دولت اوکراین از انعقاد قرارداد تجاری با آمریکا و تقویت ارتباط این دولت با کشور روسیه، رسانه های زنجیره ای غرب با تمام قوا دست به تبلیغات گسترده برای برگزاری تظاهرات اعتراضی و البته براندازانه در اوکراین زده اند.

هیچ تحلیلگری نیست که نداند ریشه تبلیغات غرب برای برهم زدن حاکمیت دولت قانونی اوکراین چیست.

هفته گذشته اتفاق عجیبی در اوکراین افتاد که بسیار جای تأمل دارد. در خبرها آمده است یک سناتور جنگ طلب آمریکا در اجتماع مخالفان دولت اوکراین در میدان استقلال کیف حضور یافت و به سخنرانی پرداخت! سناتور ماجراجوی آمریکا مخالفان دولت اوکراین را " وطن دوست " لقب داد و بر حمایت ایالات متحده از آنان تأکید نمود!!

روی سخن این قلم درباره ماهیت پلید آمریکا و دشمنی او با ملت های مستقل نیست که در این باره حرف های بسیاری تا کنون زده شده است. من همچنان در بهت اتفاقی هستم که در میدان استقلال شهر کیف رخ داد.

آن چه که هفته گذشته در سفارت یونان در تهران رخ داد  ( اهدای جایزه فرستادگان پارلمان اروپا به دو مجرم خائن وطن دوست! همراه با نقض حاکمیت ملی و بی اعتنایی به قوانین داخلی جمهوری اسلامی مانند کشف حجاب و... ) از نظر منشأ و مبنا شباهت عجیبی با واقعه میدان استقلال (؟!) کیف دارد. این هشدار را جدی بگیرید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">