اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

اقدام انقلابی یک روحانی بابلی در مواجهه با حامیان نفاق

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ


درگذشت پدر یکی از منافقین اعدامی در روستای معلم کلای بابل که تعدادی از فرزندان دیگر وی نیز سابقه فعالیت در گروهک ها را داشته اند بهانه ای شد برای تجمع برخی خانواده های اعدامی بابل و شهرهای اطراف که اوج این اجتماع در مراسم هفت آن مرحوم صورت گرفت.

متأسفانه در این تجمع، روحانی ساده لوحی به نام شیخ اسماعیل ن به تعریف و تمجید از فرزند اعدامی این مرحوم پرداخت که با واکنش یکی از روحانیون انقلابی محل مواجه گردید.

حجت الاسلام رضازاده بعد از اتمام سخنرانی روحانی نمای مذکور تریبون را در اختیار گرفته و با تمسک به آیات شریف قرآن و داستان حضرت نوح سلام الله علیه، حساب فرزند آن مرحوم را از پدر جدا دانست. این روحانی بسیجی با ادبیاتی منطقی و با نام بردن از شهدای سرافراز روستا توضیح داد که  منبر رسول الله جای تجلیل از جوانان افتخار آفرین این آب و خاک و لاله های به خون غلتیده اسلام است نه آنانی که از سر جهل یا غرض به دامان خائنین ملت پیوستند.

به دنبال واکنش خردمندانه و پرصلابت این روحانی با غیرت، خانواده های اعدامیان حاضر در مجلس بلافاصله از محل خارج شدند.

در پی این رخداد، مردم شهیدپرور این روستا با حضور حجت الاسلام رضازاده و حجت الاسلام پوراکبر مدیر حوزه های علمیه شهرستان بابل با تجمع در مسجد به تجدید عهد با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب پرداختند. حجت الاسلام رضازاده هدف از این اقدام دشمن شکن خود را از بین بردن ابهت پوشالی حامیان گروهک هایی دانست که با احساس امنیت در ماه های اخیر دوباره از لانه های عنکبوتی خود سر برآورده و گمان کرده اند اوضاع به کامشان شده است.

با اخطار جامعه روحانیت و امت حزب الله بابل به روحانی واداده ای که به تجلیل از منافق اعدامی پرداخت تا امشب فرصت داده شد که خطای خود را جبران کند.

امت حزب الله بابل همچنین آمادگی خود را برای تنبیه سر پل های فتنه و نفاق در منطقه اعلام نمودند. در این خصوص، اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">