اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

برد به موقع تیم ایران، مبارک!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۴۴ ب.ظ

 

میگویم برد به موقع چون اگر در شرایط دیگری این برد حاصل میشد ممکن بود واکنش ها و  پیامدهایش اینگونه نباشد.

یک وقتهایی آدمها تا در مخمصه و سختی قرار نگیرند قدر نعمت ها و موهبتها را نمی دانند.

من میگذارم به حساب لطف خدا.

در بازی نخست که بین ایران و انگلیس برگزار شد بعضی بازیکنان تیم ملی ایران گارد خاصی گرفته بودند و هر نتیجه ای غیر از آن شکست مفتضح میتوانست باعث میدانداری و باج ستانی سیاسی بعضی بازیکنان فریب خورده و جو گیر شود.

اما شاخ و برگ همه در همان بازی نخست شکست و هیمنه ها فرو ریخت.

غیرت خیلی ها به جوش آمد. بعضی سبلریتی ها هم نسبت به این شکست تلخ و شادی بعضی هموطنان کج فهم اعتراض نمودند.

بازی با ولز جدی تر و غیرتی تر و با اعصاب آرام تری آغاز شد. تماشاگران خونگرم از روز گذشته در سطح مترو و اطراف محل اقامت بازیکنان به جوش و خروش و ایجاد هیجان و تشویق بازیکنان پرداختند که انصافا در بستر سازی روانی و مساعد شدن حال بازیکنان و توازن روحی آنها نقش بسزایی داشت.

گل علی قلیزاده را بازیکنان ما گمان کردند پذیرفته شده است. مثلا خودشان را کنترل کردند و یاداور شدند به یکدیگر که شادی چندانی صورت ندهند.

گل که مردود شمرده شد و بازی به انتها و لحظات حساس و سرنوشت ساز خودش که نزدیک شد دیگر همه حاشیه ها به فراموشی رفت و فکر و ذکر همه به زدن گل و کسب امتیاز طلایی از این بازی حساس متمرکز گردید.

گل اول و گل دوم، در واپسین لحظات مسابقه آنقدر به موقع و هیجان آفرین بود که کسی جز به شادی فکر نمیکرد. حتی آن چند بازیکن جوگیری هم که میخواستند آقای خاص تیم باشند و خودشان را پیش اپوزیسیون شیرین کنند هم به شادی و پایکوبی بی وقفه پرداختند. ورزشگاه احمد بن علی قطر غرق در شادی تماشاگران وطن پرستی بود که جز به سرافرازی ایران عزیز نمی اندیشیدند.

لحظاتی بعد خیابانها و کوی و برزن هم غرق شادی و شور و غرور شد. پرچم ایران سرافراز که متعلق به همه ایرانیان است به اهتزاز درآمد و نام افتخار آفرین میهن بر سر زبانها به فریاد سرور و شادمانی تبدیل شد و خواب شوم بدخواهانی که به تجزیه و اختلاف و شکاف در این مرز پر گهر می اندیشیدند باز هم باطل و پوچ گردید.

الحمدلله رب العالمین.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

ایران زیبا

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">