اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

منتظر استعفای دستجمعی اصلاح طلبان باشید

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۵۴ ب.ظ

انصراف علی نجفی نماینده فعلی بابل در مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری، آنهم بعد از ثبت نام در مجلس و به بهانه وجود موانع کاری! نقطه شروع استعفا و اعلام انصراف سایر عناصر اصلاح طلب در جای جای کشور خواهد بود.

علی نجفی در حالی دم از وجود موانع می زند که می داند موانع فرضی او یک شبه به وجود نیامده و در صورت صداقت در ادعا می توانست زودتر از این اقدام به استعفا نماید تا مردم شهر با انتخاب نماینده ای شایسته و غیر دولتی بخشی از عقب افتادگی ناشی از اهمال مسئولان نالایق را جبران نمایند.

ثبت نام نجفی در مجلس و اعلام انصراف ناگهانی وی ادعای او پیرامون وجود موانع خدمتگذاری! را باطل می سازد. تحلیل ها و قرائن موجود خبر از تصمیم بزرگ اصلاح طلبان برای اعلام انصراف از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دارد تا به زعم خود علاوه بر ایجاد هزینه برای نظام، با اطلاع از عدم اقبال عمومی نسبت به وکیل الدوله ها از انگ شکست تلخ و قطعی در انتخابات پیش رو در امان بمانند.

علی نجفی رفت بی آن که توضیح بدهد چگونه قرار بود با برگزاری کنسرت در شهر بابل مشکل معیشت و دغدغه اشتغال و ازدواج و وضع اسفبار جاده های مرگ در بندپی و ... را سر و سامان بدهد؟

او به رغم وجود موانع کاری مورد ادعای خود تا آخر در مجلس ماند و از حقوق و مزایای آن بهره گرفت و در نهایت با صدور پیامی که حاوی خود شیرینی برای دولت بود، در تلاش است تا خانه نشینی قطعی پس از انتخابات را به تصاحب دوباره کرسی سفارت تبدیل نماید. مردی که بدون برنامه و با یک عکس به میدان آمد و بر موج تبلیغات دولت سوار شد حالا با رسوایی سیاست های شکست خورده دولت، روغن ریخته را نذر امامزاده می کند!

نظرات  (۱)

  • انشا برای تمامی پایه های تحصیلی
  • سلام مفید بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">