اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

گاهی باید از خجالت، مرد!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ
به گزارش قم نیوز، دیروز خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که سید عباس موسوی، فرمانده لسگر زینبیون و یکی از همراهان وی در قم ربوده شده‌اند.

پیگیری‌ها برای پیدا شدن این مدافعان حرم ادامه داشت تا اینکه کانال تلگرامی سپاه زینبیون 
telegram.me/zainabiyun خبر از بازداشت آنها به سبب عدم تمدید گذرنامه داد. 

این کانال نوشته است: «طبق آخرین پیگیری های رزمندگان زینبیون در شهر قم، جناب سید عباس موسوی و یکی دیگر از همرزمانشان در بازداشتگاه اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی این شهرستان به سر میبرند و به دلایل نامعلومی بازداشت ایشان همچنان ادامه دارد.

مسئولین ناجا نداشتن پاسپورت و عدم تمدید اقامت در ایران را بهانه کرده و ایشان را دستگیر کرده اند در حالیکه پاسپورت ایشان و دیگر رزمندگان سالهاست که در اختیار .... میباشد و آنها هرساله اقدام به تمدید اقامت رزمندگان و خانواده شهدای مدافع حرم زینبیون میکردند.

بنابراین بازداشت ناگهانی و تحقیرآمیز این فرمانده شجاع پاکستانی، بار دیگر این سوال را به وجود می آورد که چرا نگاه امنیتی موجود در نهادهای نظامی ایران ، رزمندگان خارجی را صرفا برای جنگیدن و سیاهی لشگر میبینند نه رشد و فعالیت انقلابی و کادرسازی جهت تشکیل جبهه جهانی مستضعفین؟! 

متاسفانه این نحوه برخوردها با نیروهای انقلابی غیر ایرانی و مخصوصا نسبت به مجاهدان مخلص پاکستانی و افغانستانی بیشتر موجبات دلسردی این عزیزان و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم را پدید می آورد و قطعا مورد رضایت مقام معظم رهبری(دام ظله) هم نخواهد بود.

رزمندگان زینبیون و خانواده های آنان از مسئولین محترم مربوطه انتظار پاسخگویی و رسیدگی نسبت به آزادی این عزیزان را دارند»

به نظر می‌رسد این بازداشت بدون هماهنگی فرماندهان ناجا در قم انجام شده است و ضروری است شرایط آزادی این دو‌ عزیز مدافع حرم به سرعت فراهم شود.اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">