اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

یک بام و دو هوای اسلامی!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۵۸ ق.ظ

عکس/ همسر رئیس جمهور کشورمان در کنار همسران روسای دیگر کشورها

 

این تصویر مربوط است به همایش اخیر بانوان تاثیرگذار که در تهران برگزار شد.

این که زنان غیر ایرانی یا غیر مسلمان لازم است در کشور ما حجاب داشته باشند یا خیر از نظر فقهی بحث مستقلی دارد اما از نظر قانونی تکلیفش مشخص است.

نمی شود از طرفی این قانون را برای همه لازم الاجرا بدانیم اما همسر رییس جمهور بنشیند کنار مهمانی خارجی که حجابش منافی قانون کشور است و عکس یادگاری بیندازد.

درست مثل اینکه به مردم بگوییم طبق فتوای مراجع رعایت حجاب در جامعه ضروری است اما بر خلاف فتوای مراجع اجازه حضور زنان را برای تماشای مسابقات ورزشی مردان صادر کنیم. یا این که به فتوای مراجع که دریافت دیرکرد از اقساط معوق بانک داری مثلا اسلامی را حرام می شمرند اعتنا نکنیم.

این شیوه کج دار و مریز عمل به احکام اسلامی دو اثر منفی در جامعه به جا میگذارد.

متدینین را دلسرد و سرخورده میسازد و غیرمذهبی ها را برای امتیاز گیری بیشتر جری تر می نماید و البته در کل، همه مردم را به صداقت و یک رویی مسئولان نظام دیوانسالار کشور، ظنین و بی اعتماد قرار می دهد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

انفعال

حجاب

قانونمندی

نظرات  (۳)

میشه توضیح بفرمایی بی حجابی گناهش سنگینتره یا ارتباط عاطفی زن شوهر دار با مرد غریبه؟

پاسخ:
هر دو گناهه و باید ترک بشه 
هر دو برای جامعه زیانباره و علاوه بر آثار سوءفردی منجر به اشاعه منکر و فحشا در جامعه میشه

سلام درست جواب دادی.  ولی چطور میشه در صدا و سیما زن شوهردار با مرد زن دار در نقش زن و شوهری فرو میرن و حتی مکالمات محرک عاطفی و شهوانی هم دارند و این برای مخاطب عادی سازی میشه.

همچنین زنان تشویق میشن به ورود به محیط های مختلط (دانشگاه و ادارات و صنایع) و خودم به عینه شاهد فجایع همکار بودن زن و مرد با هم بودم که چطور بعد مدت کوتاهی رابطه عاطفی دو همکار از رابطه شوهر اون زن مستحکمتر میشه.

این لینک خبرگزاری سپاه https://www.farsnews.ir/media/14011024001066/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%7C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA

 

 

و نظام آموزشی که تفکیک محتوای آموزشی برای جنس دختر و چسر رو به خوبی انجام نمیده و با اطاله تحصیل و قبول سیر علمی غرب خانواده رو متلاشی کرده

با این وجود آیا چنین حکومتی نباید نهی از منکر رو از خودش شروع کنه؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">