اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

پشت پرده دستگیری و ضرب و شتم حامیان احمدی نژاد در بابلسر

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۸ ب.ظ

حدود یکسال بعد از روی کار آمدن دولت روحانی، جمعی از طلاب و بسیجیان عدالتخواه قم به سرپرستی حجت الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی طبق روال معمول قصد پیاده روی از حرم حضرت معومه سلام الله علیها تا مسجد مقدس جمکران را داشتند که در اقدامی عجیب، یک روز پیش از انجام پیاده روی با حمله نیروی انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند.

تعدادی از این طلاب (در زمانی که دادگاه ویژه روحانیت شعبه ای از وزارت اطلاعات محسوب می شد!) یکماه را در زندان گذراندند و بدون هیچ محاکمه یا بازجویی بعد از تعطیلات نوروز حتی بدون قید وثیقه و تعهد آزاد شدند!

در قم مرسوم است که مردم به خصوص در روزهای سه شنبه یا پنج شنبه و جمعه از حرم تا جمکران را به نیّت عرض ارادت به ساحت ولی عصر(عج) پیاده روی می کنند. طلاب عدالتخواه نیز هر هفته یا هر ماه بدون هیچ شعار و سر و صدایی به صورت منظم و گاه با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و عبارتی از ایشان درباره اصل عدالتخواهی و مطالبه گری به پیاده روی می پرداختند که این اقدام هیچ گاه با ممانعت مسئولان امنیتی مواجه نشده بود.

راز این برخورد عجیب و سرکوب گرانه و بی سابقه با طلاب عدالتخواه، اندکی بعد افشا شد. روحانی قصد داشت به قم سفر کند و گویا دولت سوپر امنیتی او که سابقه درخشاتی در بستن دهان منتقدان دارد گمان کرد که راهپیمایی مرسوم طلاب عدالتخواه ممکن است نقشه ای برای تحت الشعاع قرار دادن سفر رییس جمهور باشد! البته سفر روحانی در تاریخ مقرر به دلیلی نامعلوم انجام نپذیرفت.

محمود احمدی نژاد، خوب یا بد به حکم رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او هر از گاه با دعوت مردم به نقاطی از کشور سفر کرده و اقدام به سخنرانی می نماید. در روزهای اخیر نیز ایشان در استان گلستان و گیلان سخنرانی داشت که بدون هیچ ممانعتی برگزار گردید.

در این میان تنها مراسم سخنرانی او در یکی از روستاهای شهر بابلسر بود که با برخورد زننده بعضی مسئولان مواجه شد. بنا بر تحقیق، تصمیم به برخورد سرکوبگرانه با جوانان انقلابی حامی احمدی نژاد، در سطح شورای تأمین مازندارن اتخاذ نشده است. یک شب قبل از سخنرانی رییس جمهور سابق، مأموران با حمله به مسجد و با استفاده از گاز فلفل به ضرب و شتم و دستگیری 26 نفر از جوانان پرداختند که شب بعد با پیگیری آیت الله توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آزاد گردیدند. در ورودی مسجد نیز در اقدامی بی سابقه قفل و زنجیر شد! کانال های وابسته نیز به انتشار شایعه دروغ لغو این سخنرانی پرداختند.

این اقدام نامتعارف و نا موجّه با اعتراض بسیاری از مردم و مسئولان، حتی حامیان دولت ومنتقدان احمدی نژاد مواجه گردید.

دیروز با انتشار خبری در رسانه ها، کاشف به عمل آمد حسن روحانی قصد دارد به زودی با سفر به شهرستان بابلسر در مراسم افتتاحیه هتل پنج ستاره میزبان شرکت کند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">