اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هیئت های مازندران قدر این فرصت را بدانند

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ق.ظ


در طول سال بارها پیش آمده که دوستان فعال در هیئت های مختلف استان مازندران با این حقیر یا سایر رفقا تماس گرفته و درخواست تعیین وقتی برای سخنرانی آیت الله توکل در جمع خود را داشته اند.

آیت الله توکل از آن جا که در طول سال به امر تدریس در حوزه علمیه قم اشتغال دارد به طور معمول این نوع دعوت ها را با توضیح شرایط خود، نمی پذیرد. از سوی دیگر تشکل ها و هیئات مذهبی هم بر خواسته خود مبنی بر ضرورت بهره گیری از توصیه ها و فرمایشات این استاد برتر اخلاق در برنامه های فرهنگی شان اصرار می ورزند.

شاگردان و علاقمندان آیت الله توکل برای این موضوع تدبیری اندیشیدند. با پیشنهاد جمعی از دوستان قرار شده است این استاد اخلاق و خارج فقه حوزه علمیه قم تا پایان تابستان امسال در بابل حضور داشته و در سطح استان به سخنرانی در جمع علاقمندان معارف اهل بیت علیهم السلام بپردازد.

خوب است مجموعه ها و هیئت های مذهبی استان قدر این فرصت را دانسته و از محضر این استاد فرزانه، کمال بهره را ببرند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

صحبت های تند امام جمعه امیرکلا علیه حاج زمان یعقوبی در نماز جمعه این هفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">