اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نفوذ خناسان به بیوت مراجع و علما

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۰۵ ب.ظ

Sardarsoleimanir

 

یکی دیگر از آسیب هایی که ممکن است فرصتی برای ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه قرار گرفته و جای پایی برای دشمن باز نماید، تحریک بعضی علما و بزرگان حوزه برای تقابل با روند نظام مقدس اسلامی است. در تاریخ انقلاب تجربه تلخ تأثیرگذاری بعضی عناصر مشکوک و یا خائن که با استفاده از جایگاه خود در نزد مراجع و جلب اعتماد آنها تلاش داشتند تا صدایی متفاوت از صدای جمهوری اسلامی و پیامی خوشایند غرب را بلند نمایند، تجربه ای تلخ اما عبرت آموز است. این افراد در مواردی به توفیق داست یافتند؛ اما شکر خدا در اغلب موارد با هوشیاری مراجع عظام و بیداری علمای با بصیرت ناکام ماندند.

دشمن با استفاده از عناصر نفوذی و وسوسه خناسان تلاش دارد حوزه را که مادر انقلاب اسلامی بوده، در مقابل نظام قرار داده و از این راه نیز شانس خود را برای تغییر مسیر نظام و یا تخریب وجهه حکومت بهره گرفته و هزینه ای را بر انقلاب تحمیل نماید. جریان فعلی حوزه با رویکرد انقلابی حافظ اهداف و مسیر تبیین شده شهدا و امام شهداست؛ اما تلاش هایی هر چند کوچک در گوشه و کنار به منظور تحریک معدودی از علما و زیر سوال بردن مشروعیت نظام به چشم می خورد. از این رو مراجع معظم تقلید و علمای برجسته، با درک شرایط حساس نظام اسلامی و نقش تاریخی آن در روند تحولات جهانی و ضرورت تقویت جبهه بین المللی مقاومت، بیش از گذشته باید به پشتیبانی ولایت فقیه و نظام اسلامی پرداخته و در پیچ و خم های سیاسی، حقیقت نهضت اسلامی و خدعه های دشمنان قسم خورده را برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین نمایند.

 راهکار: حمایت مراجع و علما از ولی فقیه و دیدار و جهت دهی به مردم

"من با عقل ناقص خود می‌دیدم برخی خنّاسان سعی داشتند و دارند که مراجع و علما مؤثر در جامعه را با سخنان خود و حالت حق به جانبی به سکوت و ملاحظه بکشانند. حق واضح است؛ جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت فقیه میراث امام خمینی؟ ره؟ هستند و می‌بایست مورد حمایت جدی قرار گیرند. من حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست و شما حضرات معظّم با بیانتان و دیدارهایتان و حمایت‌هایتان با ایشان می‌بایست جامعه را جهت دهید. اگر این انقلاب آسیب دید، حتی زمان شاه ملعون هم نخواهد بود، بلکه سعی استکبار بر الحادگری محض و انحراف عمیق غیر قابل برگشت خواهد بود." (وصیت نامه شهید سلیمانی)

  • سیدحمید مشتاقی نیا

انقلاب اسلامی

نظرات  (۱)

احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">