اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

ناهماهنگی مضحک مسئولان در مازندران

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹ ق.ظ

photo_2022-12-17_10-12-39_2upu.jpg

 

صادق کیان نژاد امیری یک بسیجی و نویسنده موفق و مدیری کارآمد است که نه تنها شغلش که شخصیتی فرهنگی و خودساخته دارد و معلمی، جزیی از سلوک مستمر اوست.

از چند ماه پیش بحث انتصاب وی به عنوان بخشدار گتاب در شهرستان بابل مطرح بود.

به تازگی بالاخره با تایید وزارت کشور، حکم انتصاب او به امضای استاندار رسید و در کارتابل فرمانداری ویژه بابل قرار گرفت و حتی قرار جلسه معارفه نیز معین شد که ناگهان لغو گردید.

علت لغو جلسه معارفه، مخالفت یکی از نمایندگان بابل در مجلس یعنی آقای کریمی عنوان شد.

آقای کریمی اما در پیگیری دوستان اینگونه بیان داشت که مخالفتی با انتصاب شخص صادق نداشته و تنها تذکری که به وزیر کشور داده مربوط به بیش از یک ماه قبل در خصوص به کارگیری غیرقانونی و بیش از حد نصاب نیروهای خارج از فرمانداری در این مجموعه بوده که البته فقط مختص به بابل نیست. اگر این تذکر مورد قبول استاندار بود نباید اصلا حکم صادق را امضا میزد و اگر این تذکر را قبول نداشت نباید جلسه معارفه را لغو می نمود.

دعوای حضرات بماند برای خودشان؛ اما از نگاه یک مخاطب بی طرف، این نوع تصمیم گیری ها و شل کن سفت کن ها فارغ از اینکه از ناحیه کدام فرد یا گروهی سر می زند بی تردید بیانگر آشفتگی و سوءتدبیر مسئولان است. وقتی مسئولان نتوانند از روی نظم و هماهنگی در حد انتصاب یک بخشدار اقدامی مثبت انجام دهند و دچار چنین اختلافات پیش پا افتاده ای میشوند چگونه می توان از مردم انتظار داشت به درایت و نظم و هماهنگی مسئولان در حل مشکلات کشور امیدوار باشند؟

ابدا با دوستانی که معتقدند در این کش مکش های سیاسی، شخصیت جوان توانمند و موفقی چون صادق کیان نژاد مورد آسیب و خدشه قرار گرفت موافق نیستم. منزلت این بسیجی خط شکن انقلاب که در بزنگاههای حساس با عمل به رسالت مطالبه گری خود هزینه هایی گزاف نیز برای آرمانهای اسلام و نظام پرداخت نموده با چنین رخدادهایی خفیف نمی شود؛ اما تا دلتان بخواهد ضعف و ناتوانی و سرگشتگی فرماندار و استاندار و نمایندگان و... برای چندمین بار در ذهن مردم تداعی و ثبت و ضبط خواهد شد.

نظرات  (۱)

اثباتی بر اینکه

جمهوری اسلامی اصلا وجود ندارد

یعنی موجود زنده ی متشخص متعینی به اسم نظام نداریم

که بخواهیم براندازیمش یا طرفدارش باشیم

هر چه هست پاره سیستمهای موازی و متقاطع و بی خبر از هم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">