اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نامه سرگشاده به شهردار سابق بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوارم جناب فرهاد عسگری با سلام

باور کنید هنوز هم نمیدانم انتصاب شما به سمت جدیدتان را باید تبریک بگویم یا اینکه از باب تغییر مسئولیتتان – که خواسته یا ناخواسته بودنش را هم نمی دانم-  اظهار همدردی نمایم.

من یک تشکر به شما بدهکار هستم. این حقیر چندباری در وبلاگ خود مطالبی را در نقد عملکرد شما با قلمی تند و تیز نوشته ام که امیدوارم چنان چه مواردی از آن را غیرمنصفانه دانسته اید برادر مؤمن خویش را حلال کرده باشید. قصد این جانب به یقین تخریب و وهن شخصیت شما نبوده است.

تشکر من از شما به خاطر ویژگی منحصر به فردتان در صبوری و تحمل مخالفینتان است که این روزها ویژگی مذکور، درّی نایاب در بین مسئولان سطوح مختلف به شمار می آید. شما به راحتی می توانستید با طرح یک شکایت، از رویکردهای خاص یک نهاد بهره گرفته و این منتقد مستقل خود را به دردسری ناتمام دچار کنید؛ اما بزرگوارانه از این امتیاز صرفنظر نمودید. بعنوان برادری خیرخواه از شما استدعا دارم این خصلت نیکو را برای همیشه در ضمیر خود نگاه دارید.

شما مدیری جوان برای بدنه نظام مقدس اسلامی هستید که با کسب تجربه بیشتر انشاءالله در دهه ای دیگر جزو شاخص ترین مسئولان استانی و یا ملی خواهید بود. این حقیر، حضرتعالی را فردی صالح می دانم که تصدی تان برای مسئولیتی چون شهرداری شهری در تراز بابل زودهنگام بود و این مسئله انشاءالله تجربه ای برای اعضای شورای اسلامی شهر خواهد بود که این روزها از رویکرد مشابه و تکرار اشتباه خود اجتناب بورزند. برایتان دعای خیر دارم و آرزو میکنم بیش از پیش در خدمت رسانی به جامعه مؤمنین توفیق داشته باشید. والسلام. سید حمید مشتاقی نیا 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۲)

  • سیدعلی مشتاقی نیا
  • سلام به وبلاگ من یک سر بزنید
  • سیدعلی مشتاقی نیا
  • سلام به وبلاگ من یک سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">