اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نامه سرگشاده به دادستان سابق ویژه روحانیت

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

جناب آقای رئیسی 

آرزو داشتم روزی که تولیت جدیدی برای آستان قدس رضوی انتخاب می شود زنده باشم و بایسته هایی را در ضرورت درک و بهره برداری مناسب از بزرگ ترین ظرفیت معنوی تشیع در ایران به قلم بیاورم که پیام اخیر رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب شما بیش از همه ناگفته های امثال من جامعیت داشت.

اما در خصوص آن چه در زمان تصدی شما در دادستانی ویژه روحانیت گذتشت:

 به یقین در مواردی منشأ خدماتی بودید که امیدوارم اجرتان نزد صاحب اصلی و حقیقی حوزه های علمیه محفوظ باشد و نیز در مواردی احتمالاً در زیر مجموعه های شما اتفاقاتی افتاده که بر خلاف قانون و شرع و حقوق انسانی بوده و شما به هر دلیلی از رسیدگی به آن غفلت کرده اید که شکی نیست باید فرصت همجواری و خدمت به آستان علی بن موسی الرضا را قدر دانسته و از نعمت توبه و استغفار محروم نمانید.

من به نوبه خود به عنوان کوچکترین سرباز حضرت ولی عصر اگر گلایه و رنجشی از شما داشته باشم حلالتان می کنم ولی به گمانم خیل بی نام و نشانی از طلاب جوان حزب اللهی هم هستند که کسی درد و رنجشان را نشنیده و نخواهد شنید و در دلشان هنوز هم بابت آن چه که به جرم پافشاری بر عقاید انقلابی شان دیده اند آه کشیده و آزرده خاطرند. به گمانم خوب است با طلب عفو و بخشش از همه طلاب انقلابی و متدین، الگویی برای اثبات تواضع و مسئولیت پذیری یک مدیر در عرصه حاکمیت دینی باشید. 

التماس دعا


  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">