اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

منافق یعنی این!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ


خبر دستگیری احمد الاسیر را شنیدید؟

احمد الاسیر یک مبلّغ پر سر و صدای وهابی است که نقش بسیاری در تحریک و سازمان دهی افراطیون سلفی بر ضد شیعیان داشته است.

تصویرش را موقع بازداشت در فرودگاه بیروت دیدید؟ قیافه اش را تغییر داده بود. ریش هایش را از ته زده بود که شناسایی نشود. اسم این کار چیست؟ مگر این آقایان تراشیدن ریش را حرام اعلام نکرده بودند؟

وهابیت، شیعیان را به خاطر اعتقاد به تقیّه، منافق و مهدورالدم می داند. آیا تقیّه چیزی غیر از همین کاری است که شیخ وهابی انجام داده است؟! آیا فریب خوردگان وهابیت از خواب غفلتی که در آن فرو رفته اند بیدار می شوند؟

شیعه معتقد است در مواقعی که اصل اسلام در خطر نیست، از باب ضرورت، کتمان عقاید برای حفظ جان اشکالی ندارد مانند آن چه که عمار بعد از شهادت یاسر و سمیه برای آزادی و نجات جان خود انجام داد. البته در جایی که اساس اسلام در خطر باشد، مانند قیام حضرت اباعبدالله علیه السلام در مواجهه با انحراف علنی یزید، تقیّه وجهی نداشته و جهاد عاشورایی و شهادت، امری لازم شمرده می شود.  

اعتقاد به تقیه، فارغ از مستندات دینی، یک امر عقلانی است. وهابیون هم به رغم تکفیر شیعیان به خاطر اعتقاد به این حکم دینی، خود به رعایت آن ملتزم هستند. منافق ترین افراد کسی است که کاری را انجام می دهد؛ اما دیگران را به خاطر انجام همان کار مؤاخذه می کند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">