اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مسئولان ارشد به مرز مهران بروند!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

امروز در خبرها آمد که وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفر به چزابه از روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

دو روز گذشته هم رئیس جمهور که به خوزستان سفر کرده بود به مرز شلمچه رفت و به اصطلاح، زوّار را بدرقه نمود.

اگر به آرشیو اخبار دو هفته اخیر رسانه های داخلی رجوع کنید هیچ گزارشی از ناهماهنگی و شلختگی در مرزهای خروجی استان خوزستان مشاهده نمی کنید، در عوض تا دلتان بخواهد هر روز ده ها خبر در خصوص بی نظمی در مرز مهران و آشفتگی اوضاع این شهر و تکرار بی برنامگی هر ساله مسئولان در قبال این حجم از زائرین حسینی منتشر می شود و جالب آن که تا کنون هیچ خبری از سرکشی مسئولان ارشد و تأثیرگذار به این نقطه مرزی به گوش نرسیده است.

متأسفانه عملکرد بعضی مسئولان دولتی مانند وزیر مسکن و شهرسازی، وزیر صنعت، رئیس سازمان محیط زیست و .... نشان داده است که آنان همواره از حل بحران ها فراری و یا ناتوان بوده و تمایل عجیبی در بازتاب انحصاری و تبلیغاتی معدود اخبار مثبت حوزه کاری خود دارند.

هنوز هم دیر نیست. لااقل برای کاهش سردرگمی مسافران در سال های بعد، خوب است مسئولان عالی رتبه دستگاه اجرایی در این روزها سفری به مهران داشته و از نزدیک با مشکلات زائران اباعبدالله علیه السلام آشنا شوند.

نظرات  (۱)

  • مجتبی موقر
  • سلام بسیار عالی بود انشاالله به گوش اقایان برسد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">