اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

فرماندار قزوین

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

ماجرای محکومیت فرماندار قزوین چه بود؟ | خبرگزاری فارس

 

ماجرای زندانی شدن فرماندار قزوین هم از آن دست چالشهایی است که بخشی دیگر از اعتبار دستگاه قضا را زیر سوال خواهد برد.

دستگاه قضا باید متوجه باشد افراد عادی جامعه تحت القائات رسانه های بیگانه به هیچ یک از نهادهای رسمی کشور اعتماد ندارند.

می ماند جماعت انقلابی و مومنین که متأسفانه هر از گاهی بعضی رفتارهای قوه قضاییه باعث ریزش اعتماد آنها میشود.

هنوز یادمان نمی رود اکبر اتباعی طبری تنها با افشاگری زاکانی به میز محاکمه کشانده شد و به رغم صدور حکم قطعی برای او اما روزگار را در بیرون از زندان سپری میکرد و نهایتا با افشاگری رسانه ها راهی زندان شد. دوستانش نیز اغلب آزاد شدند.

پرونده هایی مثل اختلاس در فولاد مبارکه اصلا به جایی نرسید. با دانه درشتهایی مثل زنگنه و جهانگیری و ... هیچ برخوردی صورت نگرفت.

از این دست مثالها فراوان است که به مرور باعث سلب اعتماد جامعه مومنان خواهد شد.

در خصوص محکومیت فرماندار قزوین که گفته میشود قاضی صادر کننده رای از جمله متهمان دریافت زمین غیرقانونی بوده این برداشت وجود دارد که نوعی ائتلاف بین صاحبان قدرت رقم خورده است.

تحلیل دیگر این است که مدتی است حجم افشاگری از وجود رانت در استان قزوین افزایش پیدا کرده که یک نمونه اش هم مربوط به موقوفات تحت تصرف عروس جناب خاموشی بوده است. این افشاگری ها اغلب توسط وحید اشتری صورت میگرفت که خودش اصالتا قزوینی است و بعد از افشای ماجرای سیسمونی گیت، مبغوض یکی از نهادها نیز قرار گرفته است. نخستین متن اعتراضی نسبت به بازداشت فرماندار قزوین توسط وی منتشر شده است. به نظر میرسد مسئولانی که از افشای مدارک در خصوص رانتها توسط وحید اشتری به ستوه آمده اند به این نتیجه رسیده باشند که اسناد افشا شده به واسطه فرماندار به دست اشتری رسیده است. از این جهت او را برای آنکه عبرت سایر مسئولان همدست با عدالتخواهان شود به اتهام نشر اکاذیب برای سیزده ماه به زندان انداخته اند در حالیکه افراد بسیاری به رغم ایراد دهها تهمت و توهین به نظام همچنان آزاد بوده و پر دستگاه عدلیه به پرشان نگرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">