اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

شهید کارگر و روز کارگر!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ق.ظ

o9my_photo_2017-02-26_20-15-09.jpg


مردم بابل با میدان شهید کارگر به خوبی آشنا هستند، حتی اگر تا به حال تابلویی از عکس این شهید را در کنار نامش مشاهده نکرده باشند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید شهید علی اکبر کارگر، درست در روز یازدهم اردیبهشت سال65 یعنی "روز کارگر" در عملیات تکمیلی والفجر هشت به شهادت رسیده است! این هم جزو اتفاقات جالب دفاع مقدس است.

خدا به حاج حسن آقای مهدی زاده ما خیر بدهد که مستقل و خودجوش با کانال سنگر شهدا، بار کم کاری همه نهادهای ذی ربط با فرهنگ ایثار و شهادت را یک تنه به دوش می کشد.

راستی تا یادم نرفته یک نکته را حتماً خدمت شما عرض کنم. این سال ها زیاد می بینید و می شنوید که بعضی ها یک ضرب نق می زنند و شهدا و رزمندگان مدافع حرم را متهم می کنند که اینها به خاطر پول و جاه و مقام به سوریه می روند.

شاید نسل جدیدی ها و یا حتی آنهایی که حافظه تاریخی شان زوال پذیر است گمان کنند معترضین به دفاع از حرم آل الله علیهم السلام آدم های وطن پرستی هستند که دلشان می خواهد سرمایه های انسانی کشور در راه دفاع از همین کشور مصرف بشود.

فارغ از این پاسخ مستدل که مبارزه با داعش و دیگر تروریست های وهابی ضد اسلام و ایران در هر نقطه از عالم در واقع دفاع از تمامیت ارضی و امنیت مردم ایران است یادآوری این نکته را لازم می دانم که همین افراد اهل نق حتی در زمان دفاع مقدس و در شرایطی که دشمن به طور مستقیم وارد مرزهای جغرافیای ایران عزیزمان شده و جان و مال و نوامیس این کشور را تهدید می کرد باز هم زبان به اعتراض و توهین و تمسخر بلند می کردند که: رزمنده ها به خاطر پول و مقام است که دارند به جبهه می روند ...!

به این سند تاریخی که بخشی از وصیتنامه شهید علی اکبر کارگر اطاقسرایی است توجه کنید و این قبیل افراد وطن فروش را بهتر بشناسید:

" چرا این مکر‌ها و شیطنت‌ها را در افکار می‌اندازید؟ چرا خیانت می‌کنید به این خون‌های داده شده از انقلاب کربلای امام حسین (ع) تا حالا و همچنین شهدای صدر اسلام تا به حال؟ شهدا که رفتند برای پول رفتند؟ برای مقام و جاه رفتند؟ یا اینها رفته اند تا انقلاب زنده باشد تا قرآن و حکومت الله پابرجا باشد و مرز‌های اسلام در امان باشد؟ بروید ببینید که آیا در یکی از آنها انگیزه پول به دست آوردن و یا ثروت و مقام و پست گیر آوردن بوده و رفتند به چنین وضعی افتاده اند یا نه برای خدا رفتند؟ خدا لعنت کند دشمن خمینی را خدا لعنت کند آن کسانی که پشت سر این رهبر ما و این عزیزان ما بد می‌گویند و خدا آنها را ذلیل کند."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">