اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

شهرداری اصفهان پاسخگو باشد

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۴۲ ق.ظ

photo_۲۰۲۳-۰۶-۰۹_۱۲-۰۵-۰۵_(2)_excn.jpg

 

شهرداری ها دولتهای کوچک محلی هستند که برای امرار معاش، دستشان تا مرفق در جیب خلق الله فرو رفته است؛ از دریافت عوارض ساخت و ساز گرفته تا عوارض سالانه مسکن و کسب و کار و حمل و نقل و.... من خودم حاضرم گرسنگی بکشم اما ببینم پولی که میدهم در راه عمران و آبادانی جایی خرج میشود ولی ریخت و پاش ها و خرجهای غیر ضروری ادارات و سازمانها اعتماد مردم را از مجموعه های حاکمیتی سلب کرده است.

شهرداری اصفهان در اقدامی عجیب با دعوت از بعضی شاخهای مجازی کشور و تقبل هزینه پذیرایی از آنها به زعم خودش تلاش نموده در حرکتی ابتکاری مشکلات این شهر را در فضای عمومی انعکاس داده و توجه دولتمردان را از این طریق جلب نماید. واقعا هم اینطور مواقع گمان میکنند حرکتی ابتکاری انجام داده اند. اوایل روی کار آمدن دولت جدید در وزارت ورزش و جوانان هم گویا به ابتکار! جناب یامین پور شاخها مجازی برای هم اندیشی! دعوت شده بودند که انتشار تصاویر اجق و وجق آنها بازتابی بسیار منفی در سطح افکار عمومی داشت و دستاوردی هم به دنبال نیاورد.

نکته دیگر اینکه سوق دادن افکار عمومی از رسانه های رسمی مثل صدا و سیما و مطبوعات و... به سمت رسانه های مجازی فیلتر شده با هزینه کرد از بیت المال از آن کارهای عجیب و غریب دستگاههای رسمی کشور است که جای سوال و گله دارد.

امیدوارم روزی نهادهای بازرسی کشور این نوع ریخت و پاش ها و هزینه های غیر ضروری که بار آن بر گرده مردم رنج کشیده تحمیل میشود را هم مورد بررسی و پیگرد قرار دهند. امیدوارم شهرداری اصفهان پاسخگو باشد. فولاد مبارکه اصفهان که در قبال انتشار دهها صفحه گزارش از پرونده تخلفاتش پاسخگو نبود و بلافاصله ماجرا که دست بسیاری از نهادهای رسمی در آلودگی آن سهیم بود با قضایای مشکوک پس از مرگ مهسا امینی از اولویت افکار عمومی خارج گردید. البته ریخت و پاش مرتبط با ماجرای شاخهای مجازی در شهرداری اصفهان شاید یک ده هزارم پرونده مبهم فولاد مبارکه نباشد.

 

photo_۲۰۲۳-۰۶-۰۹_۱۲-۰۵-۰۴_qp7v.jpg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">