اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

سرما، کرونا، گرانی و کسادی بازار دستفروشان

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۳۴ ب.ظ

شورا و شهرداری بابل به فکر دستفروشان هستند؟

با توجه به ایام آخر اسفند و نزدیکی سال جدید توجه به وضعیت دستفروشانی که امیدشان به کسب و کار آخر سال در حد بساط شب عید است اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

در حالی که کلان شهری مانند کرج به پیشنهاد درست امام جمعه که درک بجایی از وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه دارد مصلای نمازجمعه در اختیار دستفروشان قرار گرفته، شنیده میشود در بابل قرار است دستفروشان بساط خود را به نقطه ای پرت و فاقد امکانات اولیه انتقال داده و روزهای آخر سال را در انتظار مشتریانی راه گم کرده سپری کنند. این اتفاق در حالی است که دستفروشان بابت بساط کوچک خود مبلغ قابل توجهی نیز باید به شهرداری پرداخت نمایند.

از شورا و شهرداری بابل انتظار می رود با توجه به وضعیت معیشتی سالهای اخیر که فشار مضاعفی بر اقشار ضعیف جامعه وارد کرده مکانی مناسب تر و قابل دسترس برای عموم در هسته مرکزی شهر را به منظور حمایت از کسب و کار این قشر شریف و آبرومند تعیین نمایند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

بابل

شورای شهر بابل

نظرات  (۱)

بابل رو افرادی ویران می کنند که بابلی نیستن . این عقیده منه شاید اشتباه باشه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">