اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بزنیم

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

پیشرفتهای ایران بعد از انقلاب اسلامی قابل کتمان نیست. وضعیت رفاه عمومی، صنایع، بازرگانی، آموزش، تسلیحات، استراتژی نظامی و ... دهها برابر نظامهای سلطنتی دو سه قرن اخیر رشد داشته ایم.

اما با شعارهایمان هم فاصله داریم. از آنچه که اسلام خواسته عقب هستیم.

برداشتی که من از فضای جامعه دارم از مقوله حجاب و عفاف گرفته تا اقتصاد و بانکداری و مدیریت و هنر و سیاست و ... عزم خاصی برای حرکت به سمت تمدن اسلامی وجود ندارد و در مراتبی هم نسبت به دهه شصت عقبگرد داشته ایم.

ما در شرف استحاله ایم. فرقی هم بین مردم و مسئولین نیست. دنیاطلبی و دوری از معنویت باعث شده دینداری مان التقاطی شود. بخشی از دین که به نفعمان هست را می چسبیم و بعض دیگر را رها می سازیم.

بگذارید یکبار مرد و مردانه روبروی رژیم سفاک صهیونیسم بایستیم. به خدا ارزشش را دارد. تاریخ از نظام اسلامی به عنوان نظامی آزادی خواه و غیور یاد خواهد کرد. بگذارید این خاطره خوش را از خود به جا بگذاریم. نبرد با وحشی ترین قبیله بشر، برد و باختش عین پیروزی و سربلندی است.

 

مرکز بررسی اسناد تاریخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">