اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حاشیه های محرم نود و سه بابل (4)

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۲۷ ب.ظ

خبرگزاری فارس: مردم و مسئولان بابل خواستار آزادی شیخ نمر از زندان شدند


یکی از مطالبات نظام و رهبری از هیئت های مذهبی، ایجاد بصیرت در مخاطبان و حضور در صحنه دفاع از ارزش هاست. خیلی از هیئت های مذهبی بابل از فرصت دهه نخست محرم برای این منظور بهره گرفتند.

از جمله رویکردهای انقلابی و ارزشی هیئت های بابل می توان به عملکرد هیئت یافاطمه الزهرای این شهرستان که بی اغراق بزرگترین و پرمخاطب ترین هیئت مذهبی این شهرستان و چه بسا در استان مازندارن است، اشاره نمود. دکور هنرمندانه فضای هیئت که منطبق با نمادهای عاشورایی و انقلابی بود و استفاده از تصاویر و نوشته های متعدد در ارتباط با افشای ماهیت استکبار جهانی و لزوم قطع خرید ( بخوانید حمایت ) از کالاهای وابسته به امپریالیسم و ... نشانگر ذوق و نگاه دقیق متولیان این هیئت به مسائل روز جهان اسلام دارد.

از دیگر ابتکارات سیاسی این هیئت انقلابی، تهیه طومار و جمع آوری بیش از چهارهزار امضا در محکومیت حکم غیرانسانی اعدام روحانی آزاده و مبارز عربستان، شیخ باقر النمر بود. این طومار که در رسانه های مختلف کشور بازتاب داشت تا چند روز آینده تحویل نمایندگی سازمان ملل در تهران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، در متن طومار مردم و مسئولان بابل که نسخه‌ای از آن با امضای بیش از 4 هزار نفر که ظهر امروز به دفتر خبرگزاری فارس در بابل ارسال شده است، آمده است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم نبی مکرّم اسلام حضرت محمّد (صلّی اللّه علیه و آله وسلّم): المُلکُ یَبقى مَعَ الکُفر وَ لا یَبقى مَعَ الظلم...

مدت 28 ماه از دستگیری این روحانی عدالتخواه عربستانی می‌گذرد که اخیراً یکی از دادگاه‌های عربستان برای ایشان که مدت‌ها دربند است، حکم اعدام صادر کرده است.

این بار نیز سکوت مجامع بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر، بار دیگر بر این مدعا صحه گذاشته است که این ریاکاران و استعمارگران از قوانین تنها به عنوان ابزاری جهت سرکوب و کشتار آزادی خواهان، سوء استفاده می‌کنند و با ادعای آزادی بیان و استقرار قانون، تنها برخوردی سلیقه‌ای و گزینشی دارند.

امضاء کنندگان این طومار همگام با دیگر عدالت خواهان جهان اسلام، به دولت عربستان خواستار لغو حکم اعدام شیخ نمر باقر النّمر و آزادی عاجل این روحانی مجاهد که به مدت دو سال در زندان‌های این کشور به سر می‌برد، شدند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">