اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

جای خالی شهدا در ویژه نامه های نوروزی

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

بشمارید چند ویژه نامه نوروزی توسط جراید کشور منتشر شده است؟ بعد ببینیند چند صفحه از انبوه صفحات این ویژه نامه ها به یاد و نام شهدا و بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص پیدا کرده است؟

ببینید آیا کمترین یادی از شهدای مظلوم مدافع حرم و خانواده های داغدارشان در این روزی نامه ها طرح شده است؟ پاسخ کاملاً مشخص است.

اصولگرا یا اصلاح طلب فرقی نمی کند؛ حتی در صفحه حوادث ویژه نامه های نوروزی امسال هم اشاره ای به غربت و رشادت شهدا و بسیجی های خط شکن خامنه ای در جبهه جهانی اسلام نشده است.

این قانون نانوشته را در زمان جنگ هم شاهد بودیم. عده ای جانشان را کف دست بگیرند و هست و نیستشان را فدا کنند، عده ای هم گاه با همان شکل و قیافه فقط به فکر حمکرانی و سلطه طلبی و شکم چرانی خود و اقوام و دوستانشان باشند. گاه انسان گمان می کند مسئولین و نخبه های ما آن قدر ناشکر شده اند که یادشان رفته این پست و شهرت و پول های هنگفتشان از صدقه سر شهدای بی نام و نشان مکتب خمینی است که بی هیچ چشمداشتی در راه کسب رضایت دوست و اهتزاز پرچم توحید، شیدای وصال حق گردیدند.

تاریخ این جفای آشکار را هرگز از یاد نخواهد برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">