اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تقدیر از قوه قضاییه به خاطر برخورد با مدیران متخلف در بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ق.ظ


ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله لاریجانی

سلامٌ علیکم

احتراماً نظر به اینکه قوه قضاییه از نهادهای پر اهمیتی بوده که در پایداری نظام جمهوری اسلامی تأثیر بسزایی دارد، خداوند  قادر را شاکریم که رهبر فرزانه ی انقلاب با درایت وصف ناشدنی ، جنابعالی را که فردی وارسته و ولایت مدار می باشید به سکانداری قوه قضاییه منصوب نمودند.

ما با تشکر از جنابعالی به جهت انتصاب حجج اسلام تقوی فر و جعفری به عنوان رئیس کل دادگستری و دادستان استان مازندران که با دقت و نظارت، پرونده های مفتوحه را پیگیری و به حصول نتیجه رسانیده که شنیده ها حاکیست اخیراً در خصوص محکومیت برخی افراد صاحب منصب در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان بابل که به بیت المال دست اندازی کرده و با اختلاس و ارتشاء، اموال دولتی را حیف و میل نموده، در دادگاه بدوی حکم صادر شده و در شعبات تجدید نظر استان نیز محکومیتشان قطعی گردیده است.

لذا اقدام شجاعانه و کم نظیر قضات محترم بدوی و تجدید نظر و نیروهای امنیتی دخیل در پرونده، موجب شادی و خرسندی امت حزب ا...، خانواده ی شهدا، ایثارگران و قاطبه ی مردم گردیده و باعث خواهد شد تا در آینده، متجاوزین حتی در ذهنشان هم به فکر دست اندازی به بیت المال نباشند.

در پایان از ریاست محترم قوه قضاییه تقاضا می شود که با تشویق و تأیید ریاست کل محترم دادگستری و دادستان محترم مرکز استان و قضات محترم که در اینگونه پرونده ها مبادرت به انشای رأی می نمایند، موجبات دلگرمی نامبردگان را فراهم آورده و ان شاا... با امیدوار شدن مردم به آن نهاد محترم، در تقویت نظام اسلامی گام های مؤثری برداشته شود.

 

......     جبهه اسلامی عدالتخواه شهرستان بابل             انصار حزب ا... مازندران           بنیاد فرهنگی طلوع مازندران 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">