اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تبلیغات دروغ ممنوع!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۷ ق.ظ

 

نمی دانم شاید مشکل از من است و تحقیقاتم تا به اینجا و در این زمینه ناقص بوده.

تا به حال هر کس را می شناختم که از این دستگاه های حشره کش فرا صوت حالا به اسم فراسو یا هر چیز دیگری استفاده کرده رضایت نداشته و احساس کرده که سرش کلاه رفته است.

در اینترنت هم جستجو کردم خیلی ها زیر تبلیغات فروش این دستگاه پیام های توهین آمیز گذاشته و لعن و نفرین نثار کرده بودند که حشراتشان از بین نرفته که هیچ روی همین دستگاه ها هم می روند و بشکن می زنند.

جالب بود که در همین فضای اینترنت مطالبی از بعضی کارشناسان بهداشت محیط خواندم که می گفتند این دستگاه ها لااقل از نوعی که در ایران عرضه می شود تقلبی بوده و بهتر است مردم در این جور مواقع با کارشناسان رسمی بهداشت مشورت کنند. خود فروشندگان دستگاه به همراه آن دارو و سم حشره کش هم دست مشتری می دهند که مثلا محکم کاری کرده باشند.

خب می دانید که هر دستگاه پانصد ششصد هزارتومان روی دست مردمی که به تبلیغات خوش رنگ و لعاب صدا و سیما اعتماد می کنند خرج می گذارد. این مبلغ برای مردم عادی قابل توجه است. بهتر نیست صدا و سیما هم بدون طمع نسبت به درآمد بیشتر و از باب رعایت حقوق مردم یک تحقیقی از کارشناسان بهداشت محیط انجام داده و بعد نسبت به پخش تبلیغات این محصول اقدام کند؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">