اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

به بهانه معرفی مسوول جدید بسیج رسانه ای بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۲ ب.ظ

یک_ پیامبر اکرم مسوول بسیج رسانه ای عالم خلقت بود. کتاب، بزرگترین و ماندگارترین رسانه دین، به همت و تلاش رسول خدا و بهره گیری از مبلغان تربیت یافته او مرزهای جغرافیایی عالم را درنوردید و فرهنگ ها و فکرها را تحت الشعاع قرار داد.

دو_ وجود رسانه بسیجی با همان چارچوب و تعریفی که از بسیجی و وظایف محوری اش می شناسیم ضرورت دارد اما ضروری تر از آن وجود بسیج رسانه ای است تا بسان سیرت نبوی، جبهه ای منسجم و هدفمند برای فتح اندیشه ها و فرهنگ ها پدید آید.

سه_ این روزها مصادف است با سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران که علاوه بر درخشش در علم و معنویت و اخلاق و رزم در عرصه هنر و رسانه نیز می درخشید. چمران نقاشی معروفی دارد که شمعی کوچک را در صفحه ای سیاه به تصویر کشانده است. زیرش از زبان شمع جمله ای بدین مضمون نوشت من اگر چه کوچک و کم نور هستم و سیاهی ها هم بسیار است اما هر چه باشد به حد توان خود که می توانم ذره ای از ظلمت را کنار زده و نوری بیفشانم.

چهار_ این روزها مصادف با هشتم شوال سالروز تخریب قبور ایمه بقیع هم هست. فلسفه تخریب قبور مطهر بقیع مبارزه با نمادهای شیعه بعنوان رسانه مشوق و معرف آموزه های مکتب علوی است.

دشمن می داند حتی یک تکه آجر و رنگ و سیمان هم می تواند رسانه ای برای تبیین حقیقت باشد و از همین روست که در کشوری به ظاهر آزاد چون سوییس استفاده از نمادهای اسلامی در سازه های شهری ممنوع شده است و هم از این روست اصرار دشمن در جعل نام خلیج همیشگی فارس و از همین روست اصرار دوستان ارزشی ما در مخالفت با حذف نام میدان انتفاضه و میدان سید جمال الدین اسدآبادی و علم کردن نماد کلیسا در قالب مدرسه و نمادسازی از برج دیدبانی با قدمتی در حد معماری پهلوی اول به جای توجه به گنبد امامزاده ها و اماکن مذهبی با قدمتی بالغ بر شش هفت قرن و البته سکوت ملال آور آن کسی که باید بداند و خود را به ندانستن می زند و.... بگذریم.

پنج_ بسیج رسانه یعنی دغدغه تحقق آرمان های بر زمین مانده امام و شهدا و معرفی همه جانبه راه و منش انقلاب و شهدا فارغ از مطالبات شخصی و نفسانی که اگر دیر به داد انقلاب برسیم عده ای حتی تحت لوای وابستگی به نظام راه خمینی و منش خامنه ای را به ورطه تحریف می کشانند.

شش_ انتخاب مهندس حسین پور بعنوان مسوول بسیج رسانه بابل را باید تبریک گفت و شکر گذارد. انگیزه و ظرفیت او برای جبهه سازی در بین خانواده رسانه ای انقلاب امتیازی بزرگ محسوب می شود. در این مسیر البته یاداوری اهداف انقلاب اسلامی و شناسایی و بهره گیری از نیروهای مومن و شجاع نیز اصلی غیر قابل اغماض است. ضمن تبریک مجدد به برادر حسین پور و تشکر از حسن انتخاب دوستان سپاه و فرمانده متعهد و کمیاب آن برای بسیجیان رسانه ای جبهه انقلاب در بابل آرزوی توفیق روزافزون دارم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

بابل دارالمومنین

مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

عالی مثل همیشه

مستدام 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">