اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بابل با بیست کاندیدا برای انتخابات خبرگان آماده می شود

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۲ ب.ظ


مجلس خبرگان، مظهر اراده ملی در حاکمیت اسلامی است. با توجه به توطئه های پیچیده رقبای جریان اصیل گفتمان انقلاب اسلامی برای نفوذ در این مهم ترین رکن نظام اسلامی، جمعی از طلاب و فضلای شهرستان بابل طرحی را دنبال می کنند که مطابق آن، حداقل بیست نفر از دانش آموختگان بابلی حوزه های علمیه کشور در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان در استان مازندران شرکت خواهند کرد. اغلب این روحانیون، جوان و با میانگین سنی سی و پنج تا چهل سال هستند.

البته ثبت نام در انتخابات خبرگان لزوماً به معنای شرکت در رقابت ها نیست. بسیاری از این فضلای جوان قصد دارند پس از قبولی در امتحانات ورودی خبرگان به نفع سایر رقبایی که علاوه بر صلاحیت های علمی و سیاسی، دارای اقبال عمومی نیز هستند کنار بروند.

 علت این تصمیم که تا کنون با استقبال افراد مطلع مواجه شده است، افزایش اعتبار علمی حوزه های علمیه مازندران عنوان شده است. معرفی چهره های ورزیده علمی و فرهنگی به جامعه برای بهره مندی بیشتر از استعداد و ظرفیت های نخبگان حوزوی از دیگر دلایل این حرکت استراتژیک محسوب می شود.

در وهله دیگر آماده سازی فضلای جوان و متعهد به نظام و ولایت برای محوریت در دهه های آینده انقلاب نیز از اهدافی است که بی شک باعث ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی که نقشه هایی شوم را برای اشغال و ایجاد انحراف در رویکرد این مجلس در سر دارند، خواهد شد. البته در این میان بسیاری از تصمیم گیران کلان نیز باور خواهند کرد که حوزه های علمیه در این سالها بیکار نبوده و ده ها نخبه جوان و انقلابی تازه نفس را برای تصدی امور نظام در جای جای کشور تربیت کرده اند. بنابراین اصرار بر سپردن مسئولیت ها به نسل های قدیمی چندان ضرورتی ندارد.

تا کنون تصمیمی برای اعلام اسامی همه این کاندیداها گرفته نشده است اما به مرور با بعضی از این شخصیت ها در همین وبلاگ آشنا خواهید شد. برخی دوستان ارزشی در شهرستان ساری نیز پس از اطلاع از این طرح، آمادگی خود را برای معرفی فضلای جوان این شهر اعلام کرده اند که قطعاً با استقبال و همکاری این جمع مواجه خواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">