اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ایتا نمیخواهد تکان بخورد؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۳۷ ب.ظ

 

از بین برنامه های پیام رسان تولید داخل، ایتا بیشتر از همه مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفت و شهرت بالاتری به دست آورد.

با فیلتر برنامه های خارجی به خصوص واتساپ، هجوم کاربران ایرانی برای چند روزی امکان نصب و فعال سازی برنامه ایتا را دچار اختلال کرده بود که با ورود وزارت ارتباطات و تقویت پهنای باند، این مشکل به طور کامل حل شد.

اما به رغم اعتماد کاربران ایرانی به ایتا با گذشت مدتی قابل توجه هنوز شاهد پیشرفت خاصی در تنوع بخشی به امکانات این پیام رسان داخلی نیستیم. گویا ایتا هم دارد به سرنوشت بعضی دیگر از تولیدات داخلی در عرصه های صنعتی مانند پراید و ... دچار می شود و با بی اعتنایی به میل و خواسته مخاطب از موضع بالا و متکبرانه با مشتری ها برخورد نموده و آنان را ناچار به استفاده از تولیدات خود تلقی می نماید.

تنها حسن ایتا نسبت به برنامه واتساپ این است که برای انتقال یک فایل دریافتی به دیگری نیاز به دانلود آن نیست؛ اما ایتا نتوانست امکان پرطرفدار و جذاب استوری یا تماس صوتی و تصویری و یا حتی صدای هشدار پیام را به برنامه خود اضافه نماید و قول و وعده ای هم تا کنون برای ارتقای این برنامه ارتباطی از سوی متولیان مربوطه به پیشگاه مخاطب تقدیم نشده است.

ایتا و سایر برنامه های تولید داخل باید دقت کنند که بی اعتنایی به سلیقه و درخواست مخاطبی که تجربه شیرین استفاده از محصولات مشابه خارجی را داشته نه تنها توهین به آنها و زمینه ساز بی اعتمادی به تولیدات داخل است بلکه در نخستین فرصت ممکن باعث فرار آنها به سمت استفاده از برنامه ها و شبکه های غیر بومی خواهد بود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

فضای مجازی

مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • زری シ‌‌‌
  • دیگه کووووووچک ترین امکانی که بااااید باشه اینه که نوتیفش بیاد/:

    حتی به نفع خود ایتا عه مخاطب هاش مکرر بهش سر بزنن به خاطر نوتیف ها

    استوری پیش کش ، حتی نمیشه استیکر بیشتر از 8 تا ذخیره کرد XD

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">