اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

امان از ما مدعیان صف اول!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ

همه ما اعم از حوزه و دانشگاه و سازمان ها و نهادهای دولتی و به ظاهر غیردولتی و ... مدیون انقلاب هستیم و به نسبتی که انقلاب بر گردنمان حق دارد نتوانسته ایم حق انقلاب را ادا کنیم. ما به انقلاب اسلامی بدهکاریم و جز شهدا کسی نمی تواند ادعا کند که توانسته تمام هم و غم خویش را مصروف اسلام سازد. 

اگر یک نفر به ما بگوید شما آن گونه که در همه توانت بود نتوانسته ای در راه خدا قدم برداری حرف حقی زده و نیاز نیست که دهانش را گل بگیریم.

راستی در ازای کسانی که با رفتار خود در منصب و مقامی دولتی از خون انقلاب تغذیه می کنند و قدمی در راه آن بر نمی دارند که هیچ، گاه با ناراضی تراشی در مردم، جامعه را نسبت به روحانیت بدبین می کنند چقدر موضع گرفته ایم؟!

نظرات  (۱)

  • مرد مُفرد
  • من موضع گرفتم..ولی شما از ما حمایت کردید؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">