اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

اصلا نفهمید

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۵:۳۷ ب.ظ

واکنش تند رضا کیانیان به صحبت های اخیر همسر ابراهیم رئیسی

 

مردان ایرانی اهل همت و غیرت هستند و اغلب دوست دارند خودشان زندگی را اداره کنند. فارغ از اینکه موافق کار همسر در بیرون از منزل باشند یا نه باز هم دوست دارند جایگاه مقتدر خودشان محفوظ بماند. اغلب (نه همه) مردان به طور معمول دوست ندارند از همسرشان درخواست کنند که برای کسب درآمد بیشتر دنبال شغل باشند.

آقا رضا کیانیان قضیه را اصلاً نگرفت و نفهمید که همسر رییس جمهور، خودش صاحب درآمد و کار در بیرون از منزل است و قصدش از این جمله ابراز مخالفت با اشتغال بانوان نیست. اغلب سلبریتی ها همینطور عجول و سطحی نگر و فاقد اندیشه هستند و دلشان میخواهد زود اظهار نظر کنند و نگاهها را به سمت خود بکشانند.

راستی اگر رضا کیانیان اجازه دارد از طرف زنهای ایرانی نظر بدهد و با حجاب مخالفت کند، خوب یک خانم هم میتواند برداشت خودش از نگرش مردان را اعلام نماید، این به آن در.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

سلبریتی

عزت

عفاف

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">